Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 listopada 2011

Essence - LE Vampire's Love


Nowy aparat, nowa limitka Essence - aż się prosi o nową notkę!

Mój wczorajszy szturm na wrocławskie Natury został zwieńczony sukcesem. Mimo licznych przeszkód udało mi się dostać w swoje ręce to, na czym zależało mi najbardziej. I nie wykluczam, że wrócę po więcej.

Moje zakupy w zbliżeniu ;)








Mimo niezbyt zachęcających opinii wzięłam i tak puder do rzęs. Mam na niego pewien pomysł - zobaczymy, czy coś z tego wyjdzie.

A Wam udało się już upolować wampirzą kolekcję?

35 komentarzy:

  1. Zazdroszczę dostępnej limitki - u mnie jeszcze jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh dlaczego ja nie mam dostepu do Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wszystkie lakiery, zastanawiam się nad pudrem do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj byłam w Naturze, jednak nie widziałam tej limitki :< a szkoda, bardzo mi się podobają te produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tej limitki, może wkońcu ruszę się do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam kupić puder rozświetlający jednak dowiedziałam się, że przyszła jedna dziewczyna i zgarnęła wszystkie sztuki ze standu... Więc dla pocieszenia wzięłam dwa lakiery :) Jestem ciekawa Twego pomysłu na puder do rzęs:) Świetna jakość zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dorwałam trzy lakiery i rozświetlacz. Kolory lakierów są absolutnie fantastyczne, cieszę się jak głupia że udało mi się je kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Upolowałam paletkę i 4 lakiery, czekam na recenzję proszku do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty też musisz mnie kusić?! Ehh, chyba się wybiorę po cienie i może po róż :d

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie, ale ciągle zastanawiam się, czy mam się o co bić :P
    Jestem ciekawa Twojego pomysłu na puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁAAAAAAAAAAAAAAAA, Gdzie ją dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że jakiś szał na to :D Dużo bloggerek to ma a ja nie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę :P ja wczoraj pognałam do Natury i... zastałam stand ze starą limitką, a na moje pytania odnośnie Vampie's love, panie odpowiedziały, że i owszem jest, ale jeszcze nie została wypakowana...

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że szaleństwo wampirowe ciągle trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ehh mam nadzieję że się załapię na tą limitkę-chcę i puder i perfumy i cienie i lakiery i w ogóle :/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tak się czaję na paletkę ale nie wiem czy jest sens jeśli będę używać tylko połowę cieni... Ah te życiowe dylematy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny lakier, ciekawi mnie ten rozświetlacz no i puder do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi dziś udało się ją dostać w łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęściara.. W mojej Naturze w piatek jeszcze nic nie było.. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też niestety jeszcze nie ma, a szkoda bo chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo jestem ciekawa Twojego pomysłu na puder :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, jakoś nie przemawia do mnie ta kolekcja - chociaż nie mam nic przeciwko wampirom ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w której naturze we wro można znaleźć tą limitkę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chciałam tylko rozświetlacz i szczęśliwie mam :) Ciekawa jestem jednak różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna jest ta limitka, muszę wybrać się do natury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jutro muszę czym prędzej iść na zakupy. Taka seria nie może przejść bez echa. Planuję kupić każdą rzecz ;) Szaleństwo? Być może, ale warto! Założę się i tak, że za dwa dni nic już nie będzie :/
    kosmetycznenowosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo kusi mnie ten rozświetlacz, ciekawa jestem jak z jego jakością (i trwałością);)

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie to nic mnie nie skusiło...

    OdpowiedzUsuń
  29. nawet nie wiedziałam, że ta limitka już weszła! chyba muszę się jutro wybrać do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  30. puder do rzęs? chyba jestem jakaś zacofana - ale o co chodzi?????

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widziałam tej wampirzej kolekcji :( ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się załapałam na lipstain 02, a po róż wysyłam jutro M - bo po dzisiejszych opisach dziewczyn zaczęłam żałować, że go nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. przyglądałam się tej paletce, ale szafa catrice całkowicie rozwiała moje wątpliwości i wzięłam berlińską paletkę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...