Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 18 listopada 2011

Basic - LE New York


W Schleckerze można już trafić na nową edycję limitowaną Basic. Motywem przewodnim jest New York. Jak widzicie ja nadziałam się na jeszcze nietknięty stand, ale uszczupliłam go odrobinę. ;)

Do kupienia są:
Baza silikonowa - 11,99 zł
Paleta 4 cieni - 6,99 zł
Lakier do paznokci - 3,99 zł
Błyszczyk - 7,99 zł
Eyeliner - 5,99 zł
Zawieszka do telefonu - 7,99 zł

Ja wzięłam dla siebie bazę i zielony liner. A Wy macie na coś ochotę? :)

23 komentarze:

  1. Chętnie wypróbowałabym kosmetyki tej firmy, jednak u mnie niestety nie ma tego sklepu.
    A o cielistej kredce już krążą legendy :(

    Ja na pewno kupiłabym lakier i eyeliner!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe paletki, ale pewnie pigmentacja nie najlepsza... szkoda, że nie ma testerów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te różowo/czerwone błyszczyki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę tą bazę silikonową wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laaakiery :) Z chęcią przygarnęłabym jakiś:) Baza też wygląda ciekawie. Lecę dziś się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie napisz coś o bazie :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę na te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że u mnie nie mogę dostać nic tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Lece do swojego schleckera wydać wszystko co mam pod ręką. Wielkie ukłony że mi przypomniałaś o kolekcjach basic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyszczyk kusi i może baza...
    Akurat teraz muszą wejść wszystkie limitki - w Naturach zaczęło się pojawiać Vampire's Love...

    OdpowiedzUsuń
  11. zielony liner - musi być szał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo to czekam na recenzję bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też nie ma tego sklepuuu:(

    OdpowiedzUsuń
  15. te zakręcone błyszczyki mi się podobają ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba po raz setny zapytam - gdzie we Wroclawiu mozna znalezc Schleckera?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Krakowskiej przy zjeździe na niskie łąki masz mcdonalda, stację
    benzynową i takie mini centrum - jest tam Carrefour, wielki sklep z
    chińszczyzną i właśnie Schlecker :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym błyszczyk sobie skubnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszarpałam liner:)kolor ma świetny:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...