Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 25 listopada 2011

Essence - LE Vampire's Love shimmer powder


Puder rozświetlający z wampirzej limitki był moim absolutnym must-have, zwłaszcza po świetnych recenzjach rozświetlacza z kolekcji Twilight (na którego to się nie załapałam). Była to pierwsza rzecz, o jaką poprosiłam o odłożenie panią w Naturze.



Efekt na skórze:


Postarałam się uchwycić także jego wygląd na twarzy. Nakładałam go pędzlem i niestety satyny nie widać - głównie rzucają się w oczy drobinki. Na szczęście nie jest to gruby brokat a raczej pyłek.



Przy nakładaniu palcami można uzyskać bardziej satynowy efekt, ale też drobinek jest więcej. Raczej nie ma szans na efekt tafli wody, a szkoda. Nie powiem, że mi się nie podoba, ale liczyłam na trochę więcej.

17 komentarzy:

  1. Wiele osób go poleca:) Może i ja się kuszę.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie trochę za dużo drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nawet bez rozświetlacza się świecę, więc raczej nie kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety rozwietlacza uzywac nei moge bo moja cera tlusta swieci sie sama :( Ale bardzo chetnei kupilabym inne produkty tej limitki ale neistety jak nrazie ich nei widzialam nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie przepadam za pudrami,które dają dają "błyszczący efekt". wolę zdecydowanie całkowity mat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam go dopaść :( A nie ma jak! Szukałam wszędzie bo lubię "błyszczące" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba, nie zdążyłam go dorwać niestety w moich Naturach... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. eee fajnie wygląda :) mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej serii to pokochałam wodę toaletową, perfumowaną, nie ważne, świetny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana (TAG: Subiektywny ranking przystojniaków) :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i całkiem się polubiliśmy, choć faktycznie - gdyby dawał efekt tafli, byłoby genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladnei wyglada na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. też sobie ten puder kupiłam, ale jeszcze nawet nie używałam... no cóż, komentarz jest w tym wypadku zbędny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...