Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 5 listopada 2011

Październikowe rozdanie - wyniki


Wiem, że czekacie... :) Przepraszam, że dopiero dzisiaj, ale jestem ostatnio zawalona w pracy i padam, kiedy wracam do domu. Dzisiaj też za chwilę muszę lecieć, więc bez przeciągania.

Nagrodę wylosowała:


Czekam na maila z danymi do wysyłki - mam nadzieję, że kosmetyki przypadną Ci do gustu. :)

31 komentarzy:

  1. byłam blisko :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęściara :) Gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę fajnej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) Straasznie chciałabym mieć coś z tej limitki, więc zazdraszam całkowicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej! dopiero zorientowałam się że wygrałam!! :) szukam Twojego mejla i za moment wysyłam dane. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mejl wysłany, dziękuję, ale mi poprawiłaś humor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przesyłka dotarła, dziękuję, bardzo się cieszę, będą testy! :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...