Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Co dwie bestie... ;)


...to nie jedna.

Z założenia i nazwy miało być ich więcej i od dzisiaj tak będzie - dołącza do mnie bowiem moja siostra. Teraz już oficjalnie, bo wcześniej nie raz podpowiadała mi jakiś temat, podrzucała kosmetyk czy służyła drugą opinią, Mam (a raczej mamy :)) nadzieję, że spodoba się Wam planowana przez nas lekka zmiana profilu bloga.

Będzie więcej, częściej, bardziej różnorodnie!


11 komentarzy:

  1. Nooo, może dzięki siostrze coś się ruszy, bo ty opuszczasz się niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety! Przyznaję się bez bicia, że rzeczywistość nieźle potrafi sprowadzić na ziemię. No ale kto mnie lepiej pogoni do roboty niż siostra? ;)

      Usuń
  2. oo, fajnie, że będzie ktoś nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, my też od długiego czasu jesteśmy dwie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, bardzo lubię Twojego bloga (głównie recenzje maskar:D) więc fajnie, że się rozwija. Mam nadzieję, że to oznacza więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też przydałby mi się ktoś do pomocy hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Fajnie tak siostrzanie;) Powodzenia i czekam na posty!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...