Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 września 2011

Ingrid - Prelude Primer Base (silikonowa baza pod makijaż)


Bazy pod makijaż nie są czymś na stałe goszczącym w moim codziennym makijażu. Jednak każda z was chyba przyzna mi rację - są takie dni czy okazje, przy których chce się wyglądać nieskazitelnie. Do tej pory używałam baz Soraya, Delia i właśnie Ingrid.



Opakowanie jest proste i schludne, ale nie podoba mi się niezagospodarowany tył. Nie ma informacji o składzie czy nawet pojemności (30 ml.), więc jeśli nieopatrznie wyrzucimy pudełko, to zostajemy bez tych informacji.


Największym problemem okazuje się pompka. Moja była uszkodzona i nie działała. Na szczęście odkryłam to szybko, bo chciałam ją wypróbować od razu po powrocie do domu. Wróciłam do sklepu i wymieniono mi ją na inną. Ekspedientka zaczęła sprawdzać przy mnie po kolei wszystkie pompki i okazało się, że tylko jedna jest dobra - reszta poszła do reklamacji. Może to ja trafiłam na jakąś uszkodzoną partię, ale warto zatrzymać paragon, tak na wszelki wypadek.

Baza ładnie wygładza, ale raczej nie matuje. Jest wydajna - nie używam jej co prawda codziennie, ale już mała ilość wystarczy, żeby ładnie przygotować twarz pod makijaż.




Baza jest dobra, ale nie rewelacyjna. Jest jednak świetną konkurentką dla innych silikonowych baz, np. trzykrotnie droższej bazie marki Soraya.

Cena jest bardzo atrakcyjna - ja za 30 ml. zapłaciłam około 12 zł.

6 komentarzy:

  1. mam ją :-D dawno jej nie używałam, pora się z nią pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam baz, ale jak zacznę to raczej zdecyduję się na tą.

    OdpowiedzUsuń
  3. u siebie raczej nie znajdę tej firmy... chociaż w sumie widziałam kiedyś w sklepie budowlanym podkład ;d;d
    Przedłuża trwałość makijażu czy jest bo jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow chyba mnie zachęciłaś mimo tego opakowania:P

    Zapraszam do mnie:)

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby to ja jeszcze wiedziała, gdzie znajdę u siebie kosmetyki Ingrid to tę bazę bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bazę soraya, chciałam kupić właśnie ingrid, bo widziałam na allegro i niedrogo. Sprawdziłam opinie na KWC (sporo negatywnych) i zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...