Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 września 2011

Wrześniowe rozdanie


Liczba obserwujących już dawno przekroczyła 200, co mnie bardzo cieszy. Postów też jest już ponad 100, nie znajdę żadnej okrągłej liczby. Nie pozostaje mi nic innego jak zrobić rozdanie bez powodu. Bo chcę i już! :)

Często, gdy piszę o MIYO albo Claire's piszecie, że ciężko je dostać. Zobaczcie więc, co dla was przygotowałam:








Wśród osób, które zgłoszą się przez formularz, rozlosuję trzy zestawy kosmetyków. W skład każdego wchodzi: 
MIYO - mini drops lakier do paznokci
MIYO - OMG! Eyeshadows potrójne cienie
Claire's - Sugar Cookie lip balm




Dodatkowo, wśród osób "lubiących" Zakupowe Bestie na Facebook'u, wylosuję jedną, która dostanie Puder mozaikowy z limitowanej edycji Travel Color firmy Basic:



Wszystkie przedmioty są nowe, nigdy nie otwierane.

WARUNKI ROZDANIA:
1. musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. możesz dodać na swojego bloga notkę o rozdaniu z linkiem i zdjęciem (+2 losy)
3. możesz dodać mojego bloga do swojego blogrolla (+2 losy)
4. możesz polubić Zakupowe Bestie na Facebook'u
Zgłaszać się można do 30 września do północy, zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu.

Mam nadzieję, że nagrody się wam podobają. Powodzenia! :)







26 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym formularzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna rzecz z formularzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, mam nadzieję, ze ułatwi to sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł z formularzem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez taki formularz zgłaszanie się do rozdania było jeszcze przyjemniejsze niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super konkurs, formularz podoba mi się jak moim poprzedniczkom, ułatwia zadanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, super pomysł. Widziałam na kilku blogach zagranicznych i naprawdę ułatwia to zgłoszenie się.

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaje notke z rozdaniem :
    http://tocoumnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł i oczywiście się zgłosiłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł, zgłosiłam się,

    dopiero zaczynam, ale już zapraszam ;)
    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście dodaję do obserwowanych! ;)

    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne nagrody i wielkie dzięki za pomysł z formularzem, to o wiele ułatwia sprawę ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłosiłam się świetny ten pomysł z formularzem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja wziełam udział :) Bardzo fajny formularz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypełniony formularz poleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno wzięłam udział w losowaniu a pomysł z tym formularzem jest genialny!

    PS. Zmieniłam adres bloga (StrefaMakijazu.blogspot.com), więc nieśmiało zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z resztą - fajna sprawa z tym formularzem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszenie dodałam z miłą chęcią.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...