Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 4 czerwca 2014

Essence - LE Wave Goddess (zapowiedź)


Zapowiedź kolejnej letniej limitki Essence zacznę od marudzenia. Czemu znowu ilość a nie jakość!? Nie lepiej było by zrobić jedną wypasioną letnią limitkę zamiast kilku wtórnych? Wrócić do czasów, kiedy na zapowiedź kolejnej czekało się z zapartym tchem? Teraz wiadomo, że pod koniec miesiąca pojawią się dwie kolejne i niestety - ostatnimi czasy no po prostu nie urywają...

Oczywiście to nie tak, że mi się nigdy nic z żadnej nie podoba... ;) W tej wg mnie lakiery mają śliczne kolory (zwłaszcza te niebieskie <3), rozświetlacz zawsze spoko a i lip balmy wyglądają obiecująco. A Wam coś wpadło w oko?

Kremowe cienie do powiek:


Kremowe cienie do powiek z błyszczącym wykończeniem. Żelowa baza daje efekt chłodzący.

01 have a break 02 crush on blue

03 stand up and paddle 04 life is better when you surf

Eyeliner 2w1:


Kredki do oczu w trzech odcieniach niebieskiego. Dwie grubości rysika dla uzyskania różnych efektów.

01 life is better when you surf 02 have a break, or two 03 stand up and paddle!

Barwione balsamy do ust:


Koloryzujące, nawilżające balsamy do ust.

01 loose your heart on the board 02 life is better when you surf

 Róż w żelu:


01 loose your heart on the board

Rozświetlacz:


Odbijające światło pigmenty oraz brokat w kolorze moreli

01 sparkling goddess

Lakiery do paznokci:


Lakiery do paznokci w żywych, letnich kolorach. Każdy na nakrętce ma dopasowany kolorystycznie, silikonowy pierścionek.

01 loose your heart on the board  02 wave down the lime

03 have a break 04 crush on blue

Termiczny lakier nawierzchniowy:


Top zmieniający kolor lakieru pod wpływem temperatury. Nałożony na jasną bazę zmienia jej kolor aż do ciemnego niebieskiego.

01 crush on blue

Termiczne naklejki na paznokcie:



Tatuaże:



Spray do włosów:


Spray wzbogacony solą morską, pomagający uzyskać fryzurę surferki - lekko pofalowane włosy.


Portmonetka:



Etui na okulary:



12 komentarzy:

  1. Rozświetlacz <3 i lakier z napisem Yolo xD hah świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery i lakier termiczny muszę mieć^^ Spray do włosów również mnie ciekawi. Ale najbardziej zadziwiający jest róż w żelu- jeszcze czegoś takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, od dłuższego czasu firma idzie w ilość... Co prawda moim zdaniem limitki Essence nigdy tyłka nie urywały, ale kiedyś jednak były lepsze. Z ciekawości kupiłabym spray do włosów i róż w żelu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się róż w żelu, ale mam ich za dużo więc pewnie nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery spray do włosów, top.....ciekawe czy do mnie dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nic mnie z Essence nie zachwyca :c chociaż lakiery wyglądają kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, ale bajer z tymi pierścionkami na lakierach :D
    i etui na okulary fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O... chętnie wypróbuję spray do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rozświetlacz zapowiada się kusząco, choć mam mieszane uczucia czy morela nie będzie zbyt różowa
    a i lakierki niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłabym się chyba na róż w żelu! to ciekawe rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...