Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 października 2011

Ostatnia szansa


Przypominam, że do rozdania z limitkami Essence można się zgłaszać już tylko do północy. :)

 Zapomniałam dopisać że zgłaszać się można przez wypełnienie formularza w poście o rozdaniu http://zakupowebestie.blogspot.com/2011/10/pazdziernikowe-rozdanie.html. 
Dziewczyny które zgłosiły się pod tą notką przed edytowaniem zostaną przeze mnie dopisane.

7 komentarzy:

  1. zgłaszam się ;d
    anaztazjaa321@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już czekam na wyniki z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez czekam na wyniki ;d i nie mogę się doczekać ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja siechyba jeszcze nie zglosilam wiec sie zglaszam :)

    obserwuje jako Mika
    mail- kalipso121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nie biorę udziału w rozdaniu, ponieważ nie mam parcia na te rzeczy, więc nie będę zabierać szansy innym ;)
    Życzę powodzenia wszystkim, którzy się złosili!!! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...