Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 stycznia 2013

Catrice - LE Neo Geisha (zapowiedź)


Kolejna edycja limitowana Catrice zapowiadana na przełom lutego i marca 2013. Motyw orientu nie tak dawno wykorzystała siostrzana marka Catrice - Essence w limitce Cherry Blossom Girl. Niestety, tak jak i w tamtym przypadku i tu moje serce nie zabiło szybciej po zobaczeniu zapowiedzi.

Jedyne, co mnie zaciekawiło to róże do ust i policzków, mają świetne kolory. No i możliwe, że skuszę się na doklejane kreski. Wydaje mi się, że nie są specjalnie łatwe w obsłudze (przynajmniej nie łatwiejsze niż eyeliner), ale ciekawość może być w tym przypadku silniejsza. :)

Podoba się Wam coś z tej edycji?

Kohl Kajal:


C01 Ultra Black

Patch Eye Liners:

Przyklejane kreski wielorazowego użytku. Pudełko ma zawierać osiem par w czterech wzorach.

Lip Brush:



Absolute Eye Colour:


C01 Japaneyese, C02 Discreet Artist, C03 Dance In Gion, C04 Planet Tokyo

Lip and Cheek Colour:



C01 Discreet Artist, C02 Picked Cherry Blossoms, C03 Madam Butterfly

Ultimate Nail Laquer:


C01 Discreet Artist, C02 Picked Cherry Blossoms, C03 Madam Butterfly, C04 Dance In Gion, C05 Planet Tokyo

30 komentarzy:

  1. tylko róż ciekawy , reszta jak dla mnie nic nowego ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie podobają się cienie do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. całe szczescie nic mi sie nie podoba ;) pedzelek do ust wyglada dziwnie o.o :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakaś taka nijaka ta limitka Catrice, jedyne co to te róże do ust i policzków przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno coś kupie z tej limitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże faktycznie ciekawie wyglądaja i... cienie również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niekoniecznie, ciułam na coś ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się cienie do powiek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten jasny cień mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A cieniami bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi jakoś też nic nie pasuje :/ A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się róże! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  13. intryguje mnie tylko jak mają działać i wyglądać te kreski

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba na nic bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka zieleń ten cień... szkoda, że nie mam dostępu do tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, ostatnio jakoś coraz mniej kosmetyków z limitek do mnie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fioletowy i granatowy cień jest fajny, ale ogólnie to nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana :)

    http://curlycrazywoorld.blogspot.com/2013/01/zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasny różowy cień- idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też podobają się róże, ale zazwyczaj po tych w kremie wysypuje mi poliki:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet fajny róż, ale reszta jakaś nijaka :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...