Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 12 września 2014

Tutorial nr 1.



W końcu udało mi się wygrać z lenistwem i przygotowałam dla was bardzo prosty tutorial.
Mam nadzieje że wyszedł w miare czytelny. Jesień już tuż tuż, więc zdecydowałam się na bordo i czerń.





Na początek nakładam na powieki baze pod cienie (w tym wypadku zamiast bazy użyłam Mac paint pot w kolorze soft ochre)


Następnie nakładam bordowy cień w załamaniu powieki i powyżej. ( Too faced w kolorze Soiree)


Rozcieram granice przy pomocy przejściowego cienia - tzn cienia który pomoże nam pozbyć się granicy między cieniem,a powieką. Do tego celu można używać od jasnych brzoskwiń po kawe z mlekiem. ( ja użyłam jasnego bronzera do twarzy)


Na ruchomą powieke nakładam czarny cień. Nie używam żadnej ciemnej bazy, bo zależy mi na przydymionym efekcie. ( Czarny cień z paletki MUA Undressed)



Blenduje oba cienie ze sobą.


   Dodaje eyeliner.


Na dolną powieke nakładam czarny cień i rozcieram go pędzelkiem lekko pokrytym bordowym.


Dodaje sztuczne rzesy i czarną kredkę na linie wodną.


 Tuszuje rzęsy.


 Końcowy efekt:





6 komentarzy:

  1. świetny makijaż, tak arabsko mi się kojarzy :) i te ciemne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreska śliczna :) Podoba mi się cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowanie kreski to dla mnie zmora, zazdroszczę takiej perfekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Proste kreski to kwestia ćwiczeń, ale nie tylko. Niedługo napiszę o tym notke :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...