Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 7 czerwca 2013

Co u mnie nowego ;)


No bo denkowanie denkowaniem, ale jak tu nie skorzystać z -40% w Rossmannie? ;)

Wielkich zakupów nie planowałam, a i tak wyszłam o prawie 100 zł uboższa. Na przekór brzydkiej pogodzie kupiłam dwa słoneczne żele pod prysznic - chociaż tam będę miała lato!

Fa Sensual&Oil 4,49zł
Isana 2,99zł


Większość płynów dwufazowych była już wykupiona, wzięłam więc te, które zostały (już kiedyś je miałam i byłam zadowolona - był jeszcze z Nivei, ale słyszałam o nim bardzo złe opinie). Wpadł mi też w łapy micel z Bielendy i jakimś cudem też wylądował w koszyku. ;)

Garnier Essentials 7,99zł
Eva Natura Herbal Garden 6,89zł
Bielenda Kolagenowe odmłodzenie 7,19zł


Takie duże przeceny nie zdarzają się często, a są świetną okazją do wypróbowania kosmetyków, które ze względu na cenę normalnie omijam. Dlatego kupiłam też do wypróbowania dwa podkłady: żelowy Bourjois i Maybelline w musie. Tego ostatniego swego czasu zużyłam kilka słoiczków. :)

Bourjois healthy mix 35,99zł
Maybelline Dream matte mousse 26,99zł

No i na koniec oczywiście nie mogło zabraknąć ciuchów. A tam ciuchów - sukienek oczywiście. :D
Obie upolowane w Margot na Ładnej, obie marki Gina Tricot. Biało-niebieska od razu skojarzyła mi się z plażą, będzie idealna na wakacje. Dałam za nią 9zł.


Druga to chyba jakieś psychodeliczne wizje po kwasie - wierzchnia, szyfonowa warstwa to czerwono-czarno-fioletowe maziaje. Sukienka ma małe rozcięcie z przodu, za to z tyłu odsłania większość pleców. Podbiła moje serce i za 32zł stała się moją własnością. :D


A teraz czas na zaciskanie pasa, bo 30 czerwca wyjeżdżam na wakacje. Trzeba odłożyć pieniądze - już zacieram ręce na te wszystkie DM-y, Primarki, o KIKO nie wspominając. :x

25 komentarzy:

  1. mam podkład,uwielbiam:) ten z burzuja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam o nim trochę dobrego, więc postanowiłam się przekonać na własnej skórze :)

      Usuń
  2. super zakupy, miałam ten żel olejkowy z isany, fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę dwufazę z Garnier :). Pierwsza sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne sukieneczki :-)
    ta druga taka krwista :D

    oj to trochę musisz odłożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza sukienka cudowna. Zaczynam się w końcu przekonywać do sukieniek i spódniczek :) Czaiłam się na Healthy Mix ale słyszałam, że ta nowa wersja już nie jest tak dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te dwufazkę Herbal Garden ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kupiłam ten dwufazowy płyn z Garniera i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta bielenda? Ja sie namiętnie trzymam garnera ale czas chyba na małe zmiany:) fajne zakupy, osobiście uwielbiam wszelkie takie płyny i plyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga sukienka jest cuuuuudna :8

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna czaję się na podkład Bourjois, żałuję że nie skorzystałam z okazji -40% i nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki są śliczne-jak się Tobie"odwidzą"mogę odkupić!Również mam podkład"burżuja"jak na razie spisuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy bardziej Ci zazdroszczę wakacji czy dostępu do tych wszystkich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka w paseczki jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszalałaś. Piękne są te sukienki

    OdpowiedzUsuń
  15. druga sukienka śliczna! mam ten podkład z bourjois i jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fa Sensual lubię, pojawiła się duża butla w moim denku ;)
    A Garnier wpadł też w moje ręce. Ciekawa jestem jak się sprawdzi, bo mam go po raz pierwszy.
    Co do sukienek - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka w paski super, pasuje do mojej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten żel z Isany, tak bosko pachnie, że prawie go wypijam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne sukienki. ja bardzo lubię podkład bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post!
    Zapraszam Cię do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  21. z Twoich zakupów mam podkład Bourjois i dwufazowy płyn z evy natury , oba produkty bardzo lubię i nie wyobrażam sobie makijażu i demakijażu bez nich ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...