Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 czerwca 2013

Wyniki wczorajszego konkursu :)

Wczoraj ogłosiłam mały konkurs a dzisiaj już wyniki. Nie wiem, jak Wam, ale mi się bardzo podoba taka formuła. Przynajmniej nie czeka się długo na rezultaty. ;)

Żeby nie przeciągać...

Zestaw nr 1 (dodatkowo z niewidocznym tu linerem Lovely) wędruje do właścicielki fanpage'a bloga Mums in heels




Zestaw nr 2 dostanie za to Paulina K. :)




Nie przewidywałam dodatkowych nagród, ale zdecydowałam się jednak wyróżnić jeszcze jedną osobę. Nie wymagałam ponownego udostępnienia konkursu na facebooku, jednak Jaga to zrobiła. Fajnie, że lubisz się dzielić takimi dobrymi wiadomościami, zazwyczaj ludzie nie chcą sobie narobić konkurencji. ;)

 Nie wiem jeszcze co ode mnie dostaniesz, ale już się nad tym zastanawiam. :)

Wszystkie trzy dostaniecie dzisiaj wiadomości na maile podane w formularzu, gratuluję!

12 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...