Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 czerwca 2013

AAA oddam w dobre ręce (konkurs) ;)


Pisałam na Facebooku, że po recenzji eyelinera Lovely dotarło do mnie, że mam drugą, nieużywaną sztukę. Zrobiłam małe porządki i uzbierało mi się więcej podwójnych rzeczy, więc czas na małe rozdanie! :)

Do wygrania są dwa zestawy:

Zestaw 1 - 6 lakierów Wibo z serii Extreme nails oraz (niewidoczny tu na zdjęciu) wspomniany wcześniej liner Lovely

Zestaw 2 - 2 lakiery Wibo Express Growth, 2 lakiery Wibo Futura oraz róż do policzków Lovely


Rozdanie jest tym razem dla osób lubiących Zakupowe Bestie na Facebooku. Nie trzeba być obserwatorem, żeby wziąć udział. :)

Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na końcu tego posta.

Nie będzie losowania. Ponieważ dzisiaj dziesiąty, to oba zestawy pójdą do dziesiątych osób, jakie wyrażą chęć ich otrzymania. Mam nadzieję, że rozumiecie, o co mi biega, zwycięzców będzie dwoje: 10-ta osoba, która wybierze zestaw 1 i 10-ta, która wybierze zestaw 2. :D

Ważne: zgłosić można się tylko raz, podwójne zgłoszenia będą kasowane (chyba, że lubi się na fejsie z dwóch kont). To chyba na tyle... Powodzenia. :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wyniki będą ogłoszone jutro - na blogu i na facebooku :)

      Usuń
  2. łał super kolorki < 3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej pierwszej serii mam czerwony, złoty srebrny i jeszcze jakiś kolorek. nawet już nie pamiętam, bardzo fajne lakiery, powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...