Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 czerwca 2013

Essence - Me & my ice cream (zapowiedź)


Zapowiedź kolejnej nadchodzącej kolekcji. Nie będę się rozpisywać, będzie krótko i zwięźle:

dziękuję Ci Essence za limitkę, którą się jaram. :D

W końcu! Ostatnimi czasy oglądając kolejne zapowiedzi nie czułam już tego podekscytowania, które zazwyczaj im towarzyszyło. Ta kolekcja za to wyjątkowo mi się podoba. Perełki, lakiery, róż - wszystko w słodkiej kolorystyce. Ciekawy pomysł z naklejkami inspirowanymi caviar manicure.

A Wam się przypadła do gustu?








34 komentarze:

  1. Cukierkowe perełki do twarzy ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. perełki i lakiery muszę mieć !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe od kiedy będzie dostępna

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełki, róż i brzoskwiniowy lakier będą moje! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz od dawna zaświeciły mi się oczy na widok limitki z essence ^^ te kuleczki są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe w jakiej cenie będą kuleczki rozświetlające, bo już się na nie nakręciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. te perełki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby fajna limitka, ale jakoś specjalnie mnie nic nie zachwyciło. Gdyby nie fakt, że lakiery bardzo podobne do obecnej limitki z Catrice, może było by inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  10. wreszcie jakaś fajna limitka!

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery i kuleczki kupię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa perełki ! zakochałam sie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta limitowanka wyjątkowo bardzo ładnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Essence! NADCHODZĘ! 1 raz całość mnie interesuje, ale te perełki ! Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się perełki, ale cała seria jest utrzymana w moich ulubionych kolorach i chętnie przygarnęła bym wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perełki muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i już po mnie! Muszę mieć część tych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Perełki do twarzy intrygujące, róż ma ładny kolor, a lakiery cieszą oko ;) Oby w realu nie zawiodły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam wrażenie, że essence coraz bardziej kieruje się do młodszej grupy wiekowej... balsamy do ust, delikatne błyszczyki? moja 9 letnia sąsiadka jest zachwycona :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajna :) Chciałoby się zjeść od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo od biedy podobają mi się tylko cienie :D Na szczęście nic więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie te kosmetyki mają piękne kolory ! Muszę się im bliżej przyjrzeć...:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są mega dziewczęce słodziaki ale co kto lubi :) na day look są ok ale na wieczór wole czarną kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakiery i perełki <3
    Pisałam do Ciebie maila, odpisz :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże jakie cudowności MUSZĘ KUPIĆ <3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...