Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 2 grudnia 2011

Wibo - French Duo Color podwójny lakier do paznokci turkus/fiolet


Ten lakier kupiłam około miesiąc temu. Skusiły mnie żywe kolory, zwłaszcza turkus, na który ostatnio poluję. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że się polubimy - rzadko kiedy jedna warstwa lakieru wystarczy, żeby dać taki ładny efekt. 



Oba kolory są żywe, intensywne i bardzo ładnie lśnią. Jedna porządna warstwa i jesteśmy gotowe do wyjścia. ;)

Na dodatek przy takim kryciu oba kolory będą świetne do wzorków - lakierowi bazowemu będzie ciężko się przebić.

Tu na zdjęciach jedna warstwa nakładana w lekkim pośpiechu ;) :



Jedyne zastrzeżenie pojawia się przy zmywaniu - fiolet schodzi bez problemu, ale turkus niestety barwi paznokcie na sino, więc bez bazy się nie obejdzie. Cena to, o ile dobrze pamiętam, około 8 złotych.

Próbowałyście już tych lakierów?

31 komentarzy:

  1. turkus świetny, fiolet też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie, razem bym ich pewnie nie użyła, ale osobno kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kolorki, też mi się to połączenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, kapitalne krycie jak na jedna warstwę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wersje w kokorze złota i brązu ze złotymi drobinkami ale jeszcze jakos nie dotarłam do testowania ich. Turkus faktycznie bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te kolory i to połączenie! Szczególnie w makijażu, na paznokciach jeszcze nie próbowałam, ale widzę, że wygląda to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweet - podoba mi się zestawienie - bardzo soczyste kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. obydwa kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki! świetnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to moze nakladaj baze pod lakier to nie bedzie barwil?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne kolory! szczególnie ten turkus, takie żywe, w sam raz na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolory! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śmieszne są te lakiery dwustronne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam ale kolorki mi się podobają.. Zwłaszcza ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory, uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na jedno krycie to swietnie sie prezentuja i tak slicznie blyszcza!

    OdpowiedzUsuń
  18. I każdy z osobna i w połączeniu bardzo mi się podobają, fajny połysk :) A jak jeszcze jednowarstwowce to miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolory. Jutro wybieram się do Rossmana to może te lakiery kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudo :) kolorki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  21. niebieski i fioletowy. ulubione kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. A widzisz, ja mam nieco odwrotnie - u mnei gorzej zmywa się fiolet, niż turkus ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...