Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 1 czerwca 2012

Dziecinny konkurs


Obchodzicie dzień dziecka? Bo ja tak! :)
Myślicie sobie pewnie 'taka stara kobyła?'. Ja uważam, że to prawda - każdy ma sobie coś z dziecka. I nie ma w tym nic złego.

Z okazji dzisiejszego święta przyszykowałam dla Was konkurs. Chciałabym dowiedzieć się jak objawia się Wasza dziecinność. Ja np ostatnio rozważałam wszystkie możliwe odpowiedzi na pytanie 'dlaczego kaczka ma dziurki w nosie' (a sprawdziłam, że nie do wąchania :D). Kilka było bardzo absurdalnych. :D

Nagrodą jest zestaw sześciu lakierów MIYO Mini Drops (pięć z najnowszej linii, jeden jeszcze z nołnejmów ;)):

Transparentny różowy z tęczowymi flejksami:



#47 Dominant



#52 Cool Blue



#59 Sapphire Sparkle (intrygujące złoto z szafirowymi refleksami):



#58 Sweet Mint:



#65 Lime Sorbet:



Warunkiem udziału w konkursie jest:
1. Bycie publicznym obserwatorem tego bloga
2. Udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe
3. Prawidłowe wypełnienie formularza załączonego niżej

Można się zgłaszać od dzisiaj do niedzieli 24 czerwca tego roku (do północy). Z nadesłanych odpowiedzi wybiorę jedną, która najbardziej mi się spodoba. :) Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu. Zastrzegam sobie możliwość publikacji zwycięskiej odpowiedzi i nie wykluczam możliwości pojawienia się nagród pocieszenia. :)


Wszystkie nagrody są nowe, nieużywane i kupione przeze mnie specjalnie na potrzeby konkursu.


21 komentarzy:

  1. może coś wymyślę i napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłane na spontanie :)

    Zapraszam jeszcze na mój konkurs, który kończy się już jutro! Do wygrania wybrane okulary ze sklepu Iloko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbowałam swoich sił i wysłałam; świetny konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sapphire Sparkle i Sweet Mint są po prostu fenomenalne, koniecznie spróbuję swoich sił w rozdaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wysłałam.!
    http://modelinka10024.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. biore udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również wysłałam zgłoszenie :D mogę z ciekawości zapytać gdzie je kupujesz? ja w Bydgoszczy się jeszcze z nimi nie spotkałam :/

    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się :)
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się zgłosiłam;) super pomysł!!
    Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...