Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 1 września 2012

Mały Majsterkowicz, czyli co ostatnio skleciłam (plus rzut okiem na mazidła do ust ;))


 Od czasu, kiedy przy okazji 'lakierowego rachunku sumienia' dałam Wam rzucić okiem na mój organizer do lakierów oraz późniejszego posta o przechowywaniu ozdób do paznokci, wiele z Was trafia tu po haśle 'organizer'. Jaka to ulga wiedzieć, że nie tylko ja mam wieczny problem z mnożącymi się samoistnie kosmetykami i upychaniem ich w jakiś logiczny sposób. ;)

To, co widzicie na zdjęciu powyżej, to nic innego jak zrecyclingowany, drewniany regalik na płyty CD, który wyglądał tak:

źródło: tablica.pl

Miałam już dość układania palet i paletek z cieniami jedna na drugiej, bo kiedy się malowałam to zawsze dziwnym trafem potrzebowałam tych z dołu. A teraz stoją sobie grzecznie i nie ma problemu. ;)

Kolejną rzeczą jest genialny sposób na ogarnięcie zalegających wszędzie pustych pudełek po GlossyBox. Trafiłam przypadkiem na tego posta i musiałam wypróbować! Samo zrobienie czegoś takiego jest banalne, ale miałam problemy z wykończeniem - widać w czterech miejscach gdzie została ucięta tektura. Zamierzam jednak to naprawić, jak znajdę coś ładnego do oklejania. :)

Trzymam tu moje ulubione pierdoły z biżuterii - na górze kolczyki, po środku pierścionki, a na dole wisiorki i bransoletki.



A na koniec zawartość jednej z szuflad z mojej toaletki. Lubię, kiedy szminki stoją i mam szybki podgląd na kolory. Do szuflady wstawiłam duże pudełko po butach a z kartonu wycięłam do niego 'kratkę'. Przegródki są różnych rozmiarów jak to i ze szminkami bywa, zostawiłam też jedną dużą na błyszczyki w dłuższych opakowaniach - gdyby stały, to szuflada by się nie zamykała.



A jak Wy radzicie sobie z ogarnięciem Waszych zbiorów? :)

41 komentarzy:

  1. :)sprytna bestia,nie tylko zakupowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki :P Chyba jak kiedyś będę robiła przemeblowanie zaczerpnę pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przez tą glossyboxową komódkę strasznie żałuję, że go nie subskrybuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z organizerem na palety świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Produktów do ust masz sporo.. nie powiem że nie. :D

    Mam prośbę, jeśli masz czas zajrzyj do mnie i napisz jak podoba ci się wystrój bloga byłabym bardzo wdzięczna .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pomysły (:
    ja swoje kosmetyki trzymam w komódce z Ikei, a biżuterię w pudełkach, kolczyki powieszone na firance :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta komódka z pudełek po GlossyBoxach i chętnie bym sobie taką zbudowała ale nigdy nie subskrybowałam żadnego boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelka...też mam w planach jakieś takie małe półeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :O ale masz tych mazideł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, u mnie wszystko leży sama nie wiem gdzie i nigdy nic nie mogę znaleźć gdy jest akurat potrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sprytnie, a jak fajnie to wylgąda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ;))
    ja swoje mazidłą trzymam w mojej mini komódce 4-szufladkowej
    i prawie się mieszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja całą kolorówkę trzymam w szufladzie w plastikowych pojemniczkach z Ikei, ale nie mam też wielkich ilości kosmetyków, więc spokojnie się mieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta komódka z GB jest słodka:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam dopiero 2 pudełeczka GB :D ale postaram się o kolejne 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie bardzo sobie radzę, pomysł z pudełkami świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w ogóle sobie nie radzę z organizacją kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje kosmetyki póki co mieszkają w lekkim nieładzie w szufladzie i na regale w łazience. nie bardzo sobie radzę z ich organizacją ale szukam odpowiedniego organizera i mam już kilka upatrzonych :) ale porządek sam się nie zrobi...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaźna kolekcja szminek i błyszczyków ;D świetny pomysł z pudełkami po Glossy Box ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. meeega :). musze cos wykombinowac szkoda ze mi takie glossowe pudelka nie zalegaja ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. no ciekawy pomysł :) przynajmniej nie trzeba wszystkiego rozwalać żeby dokopać się do celu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł! Napiszesz jak zrobiłaś tą kratkę w pudełeczku do szminek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pomysł znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no, zdolny z ciebie majsterkowicz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysłowa jesteś:) ja sobie nie radzę z moim bajzlem.. na szczęście mam trochę mniej kosmetyków od Ciebie:P

    OdpowiedzUsuń
  26. ja póki co jeszcze sobie nie radzę :D Ciągle szukam czegoś poręcznego dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja kosmetyki trzymam w plastikowej komódce, którą obkleiłam tapetą. Pokazywałam ją kiedyś u siebie. Mam pomysł na ściankę do biżuterii, ale nigdy nie mam czasu się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile błyszczyków i wszystkiego! :O Ale organizacja świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta szufladka wygląda GE NIAL NIE!

    OdpowiedzUsuń
  30. podziwiam!!! ;))))
    świetne pomysly
    I.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysłowe!Bardzo:) Organizer po płytach CD też chyba przejdzie przeobrażenie.

    U mnie to wszystko w koszyczkach i pudełkach:)Część w komodzie a druga w kupionych celowo na kosmetyki mini komodach z tworzywa sztucznego aby łatwo się dało je przenieść:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...