Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 26 września 2012

Wibo - Eyeliner czarny


Na łamach bloga opisywałam wiele eyelinerów, z samego Wibo wyszło kilka recenzji. Z tej podstawowej serii pokazywałam Wam już wersję stalową i granatową i sama nie wiem, dlaczego czarna do tej pory się tu nie pojawiła.

Nie jest to może nie wiadomo jakie odkrycie, ale najwyższa pora o tym napisać: lubię go! Jest to eyeliner, który towarzyszył mi w pierwszych nieudolnych próbach malowania kresek na oczach. Cenię go sobie głównie ze względu na bardzo wygodny pędzelek, którym bardzo łatwo mi się operuje. Plus także za to, że opakowanie da się postawić.


Krycie jest w porządku, zdarza się, że trzeba poprawić kreskę, bo odrobinę prześwituje. Na powiekach wysycha do matu. I choć nie jest to smolista czerń, to ładnie wygląda na powiekach.


Stosunek jakości do ceny jest bardzo zadowalający. Tu na zdjęciach pokazane są kreski po całym dniu noszenia. Eyeliner jest dość tani - za 4 ml zapłacimy w Rossmanie od 6 do 8zł. Ja zużyłam już (nie przesadzając) z 7 buteleczek i często do niego wracam. :)




36 komentarzy:

  1. Wygrałam go w konkursie i pewnie po powrocie na studia będę go często eksploatować ;) Nadal uwielbiam żelowe eyelinery, ale te w płynie to też dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te w płynie to opcja szybsza, jak się spieszę to nie chce mi się sięgać po żelowe :)

      Usuń
  2. Także go lubię. Chodź ma mały minus, ale to przy okazji następnej notki u mnie na blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę eyeliner żelowy + dobry ukośnie ścięty pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, kupiłam ostatnio & jeszcze nie miałam okazji wypróbować. zrobię to dziś :>

    OdpowiedzUsuń
  5. już od dłuższego czasu zastanawiam się nad jego kupnem i widzę że muszę to zrobić jak najprędzej :) wygląda super na oku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną kreseczkę malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony! Tani, dobrze się trzyma i ma bardzo fajny wg mnie pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten eyeliner miał chyba każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie go używam i bardzo się z nim polubiłam. Spełnia wszystkie moje wymagania, do tego jest niedrogi. Ja robię bardzo cienką kreskę, więc do tego celu jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam go :) moj faworyt żadne drogie nie są tak dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, nie narzekałam, ale chyba już do niego nie wrócę. Zdecydowanie lepiej maluje mi się eyelinerami żelowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie te linery mają świetne pędzelki - ja sobie zostawiłam i używam do linera żelowego i bardzo sobie chwalę =D Poza tym polecałam ten liner koleżankom i one sobie chwaliły bardzo i cieszyły się, że w końcu nauczyły się robić kreski bo to łatwy w obsłudze "sprzęt" :)) Osobiście do niego nie wrócę, chyba że będą go wycofywali to dla samych pędzelków nawet się obkupię haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam tego eyelinera na zmianę z Lovely, są super :) tanie a dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i często używam, według mnie jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony, bo tani i w sumie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to był mój pierwszy eyeliner :) eech... wspomnienia... ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam niedawno ale już go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  18. po przeczytaniu tej recenzji za niedługo trafi do mojego kuferka ;) chciałam go kiedyś kupić, ale bałam się, że wyjdzie bubel :>

    OdpowiedzUsuń
  19. moj ulubiony eyeliner - nie zamienie an inny na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię płynnych linerów i nie umiem się nimi posługiwać. Pozostanę przy żelach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie jest zły, choć ja wole głębszą, mniej matową czerń :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  22. mój ulubieniec! za mną chyba z milion opakowań :P używam go od lat!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kura... chciałabym umieć zrobić taką kreskę! :O mnie to zawsze jakieś paskudztwo wychodzi. Trzeba kupić i potrenować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To z tym tuszem zaczynalam moją przygodę z kreskami mam do niego sentymant :) Jest to bardzo dobry kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też go lubię, a ponieważ używam eylayner tonami, bo kreski robię codziennie jest to mega dobre rozwiązanie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go i bardzo lubię :) Też zaczynałam z nim przygodę z kreskami i tak już został :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam i uwielbiam :) Myślałam, że będzie się nim trudno malować kreski, a jest to banalnie proste.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam! jak zaczynałam używać eyelinera, najpierw kupiłam właśnie ten, po drodze przewinęły się może ze 2 inne, ale ten jest zdecydowanie moim ulubionym, jeszcze w takiej cenie - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...