Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 3 sierpnia 2011

Wibo - Eyeliner granatowy


Eyeliner Wibo w kałamarzu długo był moim numerem 1. Na nim uczyłam się robić kreski, żaden inny pędzelek tak mi nie podpasował. Wersja kolorystyczna była tylko jedna - czerń. Od niedawna jednak w ofercie dostępne są też: brąz, granat i szary. Na pierwszy ogień poszedł liner granatowy.

Opakowanie i pędzelek są identyczne jak w czarnym.  Korzystanie jest więc dla mnie bardzo wygodne.


Kolor to granat, ale metaliczny. Na zdjęciach odbija światło i wychodzi o wiele jaśniej niż w rzeczywistości (jest bardziej w kolorze opakowania - ciemny i nasycony).




Ma trochę żelową konsystencję, więc trzeba czasem poprawić kreskę gdy nie pokryje dokładnie.

Na oku wygląda mniej więcej tak:



Kosztuje niecałe 8 zł.  Myślę, że skuszę się jeszcze na szary. Jeśli też jest metaliczny, to może dawać ciekawy efekt.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten eyeliner i bardzo go lubię, kolor jest świetny, ale raz zostawiłam niedokręcony, żeby troszkę zgęstniał i teraz lepiej mi się nim maluje.

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że go nie kupiłam. piękny jest. ;)
    szkoda, że nie umiem robić tak idealnej kreski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie musi znalezc sie w mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, przy najbliższej wizycie w drogerii skuszę się na niego ;) Zapraszam do mnie, jestem tu nowa i zależy mi na Twojej opinii http://alfabeturody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydał mi się ten swatch, myślałam, że to inny odcień, ale skoro jest lekko metaliczny to jednak nie potrzebuję - mam podobny z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie Ci ta kreska wychodzi, ja niestety nie umiem :( ale może za dużo wymagam, bo wszelkie nierówności działają mi na nerwy, kreska musi być idealna jak od linijki ;d a przynajmniej chciałabym żeby taka była

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie podkreśla oko, cały czas sie zastanawiam czy goo nie kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana ;)
    http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2011/08/30-pytan-kosmetycznych-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Na lato super rozwiązanie :] Ja te linery lubię bardzo, swoje pierwsze kroki z linerami zaczynałam właśnie od Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, ale trochę nie dla mnie. Chociaż kusi... Może się "szarpnę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny ! Chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie używam eileinera ;/ ale może spróbuję ;p
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglada ten odcien - ja mam idetyczny eyeliner tylko ze czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie świetny efekt na oku :) Boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi ten liner zupełnie nie pasuje, szybko mi się odbija i myślałam, że będzie bardziej nasyconym granatem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor tego eyelinera, patrzyłam również na notkę ze stalowym - obłędne kolory, na pewno się skuszę, bo jestem zakochana w czarnym ;) jestem jeszcze ciekawa tego brązowego ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej serii taki złoto-brązowy, opisywałam niedawno u mnie, ślicznie wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...