Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 3 sierpnia 2011

Joanna - KoroLOVE mydła w płynie


Nowe, kolorowe mydła z Joanny, poza myciem oczywiście, mają pobudzać, rozweselać i sprawiać przyjemność. Dostępne są dwa rodzaje - zwykłe i peelingujące.

Tradycyjne mydła dostaniemy w 4 wariantach zapachowych - dzika róża, algi morskie, mandarynka i zielona herbata.


  Zapach zielonej herbaty w kosmetykach uwielbiam, więc na to jedno pewnie się skuszę. Bardziej interesują mnie mydła peelingujące, o zapachu limonki, grejpfruta oraz truskawki. Tu zapachy są dla mnie mniej interesujące, ale jestem ciekawa ich skuteczności w działaniu.


Cena to około 7 zł.

7 komentarzy:

  1. Chciałabym peelingujące o zapachu grejpfruta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowania mają świetne, ja chyba poszukam wariantu pilingującego =]

    OdpowiedzUsuń
  3. mam peelingujące limonkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana
    http://kosmetyki-essal.blogspot.com/2011/08/12-tag-make-up-blogger-award.html

    Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię zapachy joanny:) ciekawa jestem tych mydeł

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają świetnie! pewnie się w jeden z nich zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają ciekawie - z chęcią jakieś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...