Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 12 sierpnia 2011

Essence - Spot reklamowy

Dzisiaj trafiłam na nową reklamę Essence. Spot jest schludny i całkiem fajnie wykonany, podoba mi się 'my black' ;). Rzućcie okiem:



Mam tylko wrażenie, że ten filmik za mało ma się do kosmetyków. Gdybym nie znała asortymentu Essence, to mogłabym pomyśleć, że jest to reklama np sieci komórkowej, jakiegoś napoju czy knajpy. Można by go podpiąć pod tyle dziedzin, że nie wiem, czy jest to dobry wybór.

Jakie są wasze wrażenia?

13 komentarzy:

  1. całkiem fajna reklama :D
    ale również sądzę że mało odnosi się do kosmetyków. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się ... :/
    chociaż pi wypuszczeniu tej reklamy wzrośnie wskaźnik sprawdzania na google, co to w ogóle jest "essence", bo reklama tego nie wskazuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. reklama fajna, ale totalnie nietrafiona dla essence. poza torbami z kosmetykami nie zauwazylam nigdzie ich znaczka, nie wyjasnia co to za firma i co mozna w niej kupic.

    za to szalenie podobaja mi sie wycinki z koncertu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. no reklama nawet fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabryś - przecież na końcu jest znaczek z podpisem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, tylko a bym bardziej powiedziała, że to reklama ubrań, a nie kosmetyków xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie tam jest w ogóle nawiązanie do kosmetyków? Bardziej mi kojarzy się ta reklama z siecią ubrań, a to przez użycie owego utworu w "Diabeł ubiera się u Prady"... xD

    OdpowiedzUsuń
  8. @Miau Kot: no i poza koncowka ;)
    poza tym to wzielabym to za spot jakiegos portalu spolecznosciowego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A moim zdaniem wygląda jak reklama tamponów dla nastolatek :D Reklama jest dobra, ale ja bym zrobiła zupełnie inną, ta jest zbyt "nastolatkowa" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pfff co to jest O.o
    nic a nic nie ma się to do kosmetyków... nie wiem skąd ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Essence się reklamuje. W sumie pomysł dobry, ale faktycznie brakuje odniesienia do kosmetyków. Ja bym zostawiła tylko kilka tych motywów "my cośtam" no i przede wszystkich pokazała coś z oferty :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie widziałam reklamy essence, no ale przynajmniej dowiedziałam się czegoś nowego dzięki Twojemu blogowi.
    Co do reklamy to całkiem mi się odoba ale pokazali za mało.. za mało rzeczy związanych z makijażem i kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  13. Spot sam w sobie mi się nawet podoba, ale jednak nie domyśliłabym się nigdy, że to reklama kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...