Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 23 września 2011

Wibo - eyeliner stalowy


Nieraz pisałam, że eyeliner z Wibo to mój ulubiony do tej pory eyeliner w kałamarzu. Do tej pory na blogu pokazywałam wam tylko granatowy. Jednak pojawiły się w sumie jeszcze dwa inne kolory - brązowy i stalowy. Brązowego nie mam (jeszcze), ale stalowy już u mnie zagościł.

Jak się sprawuje?


Opakowania wszystkich linerów z tej serii są identyczne - lubię je, bo można je spokojnie postawić, aplikator ma idealną według mnie długość i wygodnie leży w ręce.


Pędzelek jest precyzyjny. Sam liner potrafi prześwitywać, czasem warto odrobinę poprawić kreskę. 


Kolor to stal - liner jest metaliczny i ładnie odbija światło.



 A tak wygląda na powiece:



Oko jest podkreślone, ale efekt jest bardziej stonowany niż przy czarnym eyelinerze. Jest to przyjemna odmiana. Podoba mi się też fakt, że się nie rozmazuje, a po przejechaniu po nim palcem nie zostawia drobinek.

Kosztuje około 8 zł.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt. Wibo to robi porządne eyelinery ;). Ale chyba do dzienniaka jest zbyt rzucający się w oczy, a szkoda. Przynajmniej dla mnie zbyt rzucający się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy twojej tęczówce ten stalowy wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki czarny, ale nie umiem nim malować cienkich kresek tylko grubsze :( Na szczęście kupiłam sobie żelowy eyeliner z essence i już mi wiecej nim wychodzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie wiedziałam, że ten liner jest metaliczny! Podoba mi się na oku, może kiedyś sobie taki zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mam i jest dobry:) ale teraz znalazłam inny, o unnym pędzelku, który jest moim ulubionym sposobem aplikacji;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie mogę się przekonać do srebrnej kreski na oku. mam liner z catrice z jakiejś limitowanki i jest bardzo srebrny i dość mocno odbija światło. muszę chyba poszukać czegoś bardziej stalowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor - a mają takie w złotym odcieniu ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam taki czarny, był super!


    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezetuje się bardzo ładnie, mam czarny z tej serii i jestem zadowolona. Coś czuję, że jak będę w Rossmannie to wyląduje w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...