Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2011

MAC - Sheertone Blush Gingerly


Ostatnio postanowiłam zaszaleć. Chodził za mną od długiego czasu róż, którego w swoim codziennym makijażu używa Kim Kardashian MAC w odcieniu Gingerly. Kupiłam go od razu po wypłacie i od tej pory... praktycznie się z nim nie rozstaję.





Róż jest matowy, świetnie zmielony, bez żadnych drobinek. Łatwo się go nakłada i wygląda na twarzy bardzo naturalnie. Kolor to jasny, lekko rdzawy brąz, wpadający w brzoskwinię.





Pokochałam go od razu - wystarczy chwila, żeby nadać twarzy zdrowych kolorów. Można stopniować efekt i na bardziej opalonej skórze też zda egzamin. Z powodzeniem może być także stosowany w charakterze bronzera.


Cena to 90 zł.

14 komentarzy:

  1. ślicznie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super tylko ta cena... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie jestem fanką Kim, ale na twarzy wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w nim, ale cena lekko odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście, na twarzy wygląda bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo naturalnie. ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda chociaż nie dałabym za niego tyle ile kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem przyjemny, chociaż mnie cena skutecznie blokuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli d afrade otworzyć pudełeczko na maxa-czyli mniej więcej w strefe I to jest to oryginał, natomiast jeżeli możesz go 'odpakować' tylko na 90% to kupiłaś podróbke kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ps. tanim rozwiązaniem jest wibo nr. 11;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiony w salonie MACa, więc raczej ta opcja odpada...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękną kobietą, a rzadko dodajesz swoje zdjęcia.. Duża szkoda ;<<<

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...