Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 30 września 2011

Flormar - Longwearing Lipstick


Słyszałam dużo dobrego o kosmetykach Flormaru, zawsze się więc za nimi rozglądam. Już jakiś czas temu miałam ochotę zajrzeć do nieodwiedzanej jeszcze przeze mnie, małej drogerii, ale zawsze trafiałam tam jak już była zamknięta. Jednak w końcu mi się udało i sukces był podwójny - nadziałam się tam na szminki z Flormaru właśnie!

Wybrałam dwa najbardziej lubiane przeze mnie kolory szminek - jasny róż i beż.





Obie szminki są bardzo gęste i kremowe. Równo kryją i przyjemnie się je nakłada. Nie mają intensywnego zapachu, co mnie bardzo cieszy (nie lubię, jak szminka zbyt mocno pachnie), ani drobinek.

Nr L07:



Nr L16:



Jeśli chodzi o trwałość, to faktycznie można je nazwać Longwearing - ja jestem zadowolona. Nie trzeba często poprawiać makijażu, a szminki i tak ładnie wyglądają na ustach i nie zjadają się od razu po nałożeniu. Mają kremowe wykończenie.





Cena dość atrakcyjna - 12,90 zł za sztukę. Są zdecydowanie godne polecenia, szkoda tylko, że tak słabo dostępne.

A jakie szminki wy lubicie? Bardziej kryjące czy może podbijające tylko kolor ust?

15 komentarzy:

  1. Beż jest piękny :) Nigdy nie słyszałam o tych pomadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beżowa jest świetna. A gdzie kupiłaś (bo o ile pamiętam jesteś z Wrocławia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. @zoila niedaleko pętli na biskupinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bezyk super! *.*

    Wolę podbijające kolor ust, ale na nudziaki tez się nie raz skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna marka niedostępna u mnie :/ Wrrr!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubie takie i takie. A ty gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądają na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, obie bardzo naturalnie wyglądają na ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio odkryłam stoisko tej firmy i tak się właśnie zastanawiałam jak się sprawują te kosmetyki, następnym razem muszę się na coś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajne, chociaż ja rzadko używam szminek :)Widzę zmianę kolorów na blogu, lepiej się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooj, ta druga mi się podoba! w Krakowie widziałam kosmetyki Flormaru na Długiej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. beż bardzo mi się podoba, muszę się za nimi porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o śliczne kolorki :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety ciężko je znaleźć, jeśli widuję coś z tej firmy to są to głównie lakiery. Na szminki natknęłam się pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...