Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 14 września 2011

Kolorówka od F&F


Nie wiem, dlaczego, ale do tej pory nie zorientowałam się, że F&F wchodzi z kolorówką. Olśnienie przyszło, kiedy czytałam wydawany przez Tesco magazyn i natknęłam się na zdjęcia kosmetyków otaczające jakiś artykuł.

Zaczęłam drążyć temat i wychodzi na to, że owszem, ale nie wszędzie. Póki co kosmetyki te są dostępne jedynie w Poznaniu, w Tesco Extra. Kupić można:

Błyszczyk - 17 zł


Błyszczyk w kompakcie - 17 zł


Potrójne cienie - 24 zł


Róż - 24 zł
Puder rozświetlający - 29 zł
Puder brązujący - 29 zł


Lakier - 20 zł


Kredka do powiek - 17 zł
Eyeliner - 15 zł
Mascara - 20 zł



Dostępna jest także woda toaletowa w cenie 73 zł.

Skusicie się, kiedy dotrą do waszego Tesco? Ja mam mieszane uczucia.

10 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc to ceny nie są zachącające ...
    lakier 20zł?? dla mnie lekkie przegięcie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie podobnie jak dla jamapi ceny trochę smieszne! toż to tylko Tesco i nawet jakość MACa powinna być w niższej cenie:) ale pomacać, pomacam:) jak tylko je zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to ceny trochę za wysokie, więc nawet gdyby u mnie w Tesco były te kosmetyki to ich nie kupię, no chyba, że będzie wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ceny wywołują we mnie rozdarcie. Niby kosmetyki wyglądają fajnie 17 zł za kredkę? 20 zł za lakier z Tesco też raczej nie dam.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie ma tych produktów w każdym Tesco, no ale poczekam i naocznie ocenię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialam je kilka tygodni temu. Kolory lakierów zachęcające, błyszczyki mają dziwny zapach. Co zwrócilo moja uwagę: róże do policzków, choć mogą być zbyt miękkie i przez to mało wydajne. Ni i te ceny :/ chyba się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są jakieś super tanie. Ciekawa jestem jak jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  8. za drogie jak na tesco, spodziewałam się bardziej przystępnych cen za takie nołnejmy - nawet w H&M kosmetyki są tańsze, a jakość pewnie jest bardzo podobna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam bardzo ich ciekawa i właśnie czekałam na nie, ale teraz po zobaczeniu cen, no nie wiem... Skuszę sie może na 1-2 rzeczy, żeby sprawdzić czy faktycznie są dobre. Ceny podobno są takie bo niby to kosmetyki od jakieś znanej wizażystki itd... Poczekamy, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery mnie rozczarowały, gdybym chciała wydać zł to poszłabym do Inglota a nie do TESCO!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...