Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 21 września 2011

Vipera - jesienna kolorystyka serii High Life


Vipera na swoim profilu na facebooku pokazała 12 nowych, jesiennych kolorów, wzbogacających serię High Life. Niedługo powinny pojawić się w sklepach. Muszę przyznać, że trafiają do mnie te barwy :) najbardziej 832, 833, 834 i 827. Ah, biedny portfel!

Znacie tą serię? Jak się wam podobają nowe lakiery?

15 komentarzy:

  1. Na swoje nieszczęście odkryłam, że sprzedają te lakiery w sklepie tuż pod moją uczelnią! 830, 836, 835, 834, 833 - wszystkie chętnie bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, ale pewnie będą się diametralnie różniły w rzeczywistości- jak to u Vipery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki, ale takich jest mnóstwo w prawie każdej firmie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery vipery długo mi się utrzymują na paznokciach, teraz mam jasny róż (chyba nr 822) Bardzo rzuca się w oczy zwłaszcza do opalonego ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory moze i fajne ale te lakiery sa drogie i bardzo slabej jakosci, ja wiecej zadnego nie kupie
    jak sie przeliczy stosunek ml-zl to kosztuja tyle co ingloty, a wymagaja niektore 6 warstw i schna godzinami, lepiej juz kupic cos lepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. 831 jedynie takiego jeszcze nie mam ;)


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko powiedzieć które w realu wpadną mi w oko :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też te barwy do mnie przemawiają, oby na żywo też były równie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. 831 i 832 jak nie zapomnę to bedę musiała im się przyjrzeć w drogerii ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w sumie mogłabym mieć wszystkie :) kolorystyka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...