Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 września 2011

Bootie Babe - nowa linia lakierów


Nowy lakier? Mam w d.... użej buteleczce o jednoznacznym kształcie. Firma Bootie Babe Cosmetics wprowadza właśnie na rynek lakiery i perfumy w dość charakterystycznych opakowaniach - pupach. Czy nie są urocze?! Nie mówiąc już o tym, że kolory są śliczne. Całość wieńczą nazwy takie jak Bossy Mossy czy Slinky Pinky.







Lakiery Bootie Babe można zamówić na stronie http://bootiebabe.com, cena to 9 dolarów za buteleczkę (plus za przesyłkę  4 dolary od sztuki).

24 komentarze:

  1. ekstra buteleczki!!
    aż mi uśmiech z twarzy nie znika :)

    ale trochę mi mina zrzedła na widok ceny ....

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory i buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dupeczki :-D
    Tylko ta cena o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie buteleczki :) Szkoda, że nie można ich dorwać jakoś stacjonarnie... bu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie :D Tylko czemu tak drogo...

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie padlam :) ciekawe jakie jeszcze buteleczki wymysla ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier w kształcie pupy... Szkoda, że taki drogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczki bardzo dowcipne a kolorki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha ha... są wystrzałowe! hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kształt buteleczki i fajne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodkie pupki:D i kolorki<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czego ludzie nie wymyślą :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe.. Bardzo oryginalne.. I kolorki ładne.. Tylko ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  14. niezłe kolorki no i całkiem zgrabne pupy :) ja chyba sobie daruję, ale jako ciekawostka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No opakowanie bombowe :D nie dośc, że nim zachecaja, to jeszcze kolorem xd

    OdpowiedzUsuń
  16. buteleczki są genialne i kolory piękne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. opakowania są super, ciekawa jestem czy mają tak intensywne barwy jak widać na zdjęciach
    pozdrawiam
    http://kobieta-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny chwyt marketingowy ;) Mam nadzieję, że jakośc nie do d...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki bardzo fajne, szczególnie fiolety, ale buteleczki mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem szczerze, ze u mnie wywołuje to mieszane uczucia. Najzwyklejszy chwyt marketingowy, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorki fajne, butelki jeszcze fajniejsze :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mój facet by chyba padł jakby zobaczył taki lakier u mnie. oczywiście ze śmiechu ;)
    chwyt marketingowy czy nie, każda kobieta lubi jak kosmetyk ma ładne opakowanie. a to opakowanie jest po prostu zabawne.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...