Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 września 2011

Essence - LE Vampire's Love


Wampirze limitki chyba stały się tradycją Essennce. Jesienno-zimowa kolekcja mająca z każdej z nas uczynić wampirzą królową.

W skład kolekcji wchodzą:

Błyszczyk w kolorach 01 bloody mary i 02 true love:



Puder zwiększający objętość rzęs:


Woda toaletowa:


Paletka 6 cieni:


Krwisty róż w żelu:


Puder rozświetlający:


Lakiery do paznokci w 5 kolorach - 01 gold old buffy, 02 into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken oraz 05 hunt me if you can:


No cóż, powiem tylko, że czekam!

24 komentarze:

  1. ciekawi mnie puder do rzęs Oo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako fanka wampirów, na pewno na coś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak dziala ten puder do rzes i ciekawa jestem czy w PL bedzie ta limitka dostepna

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne kolory lakierów! Pierwszego produktu jestem mega ciekawa...:)

    Pozdrawiam:) vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby pojawiła się w Polsce! 3/4 kolekcji wykupiłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wampirów co prawda nie lubię, ale być może coś mi wpadnie w ręce, jeśli limitka do mnie dotrze.. najpewniej jakis lakier ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna :) W końcu cienie mają jakieś znośne kolory ;)
    Róż w żelu, jako ciekawostka :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, kilka rzeczy jest ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery zwróciły moją uwagę,paletka tez ładna, a puder do rzęs ,a to ciekawostka?pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja przynajmniej połowę z tego mam zamiar mieć, mam nadzieję, że będzie mi dane dostać te rzeczy w Naturze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się przynajmniej połowa produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. puder do rzęs, tego jeszcze nie grali;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czaję się na wszystko poza lakierami;) Nad zapaszkiem się zastanowię jak powącham:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder może być wielkim bublem, ale kurde, ciekawi mnie! I róż też bym chętnie przygarnęła (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałam to już i będę to powtarzać, ale chcę z tej limitki niemal WSZYSTKO! Może zrezygnuję z któregoś lakieru i pudru do rzęs, ale reszta mnie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachorowałam na tą limitkę:P

    OdpowiedzUsuń
  17. oooooo kiedy w Polsce? ; o chyba wykupię calą kolekcję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy ta limitka będzie u nas. Jeśli tak, to fajnie wyglądają te lakiery i cienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudeńka, zgarnęłabym wszystko, niestety w moim Douglasie Essence nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się kiedy w końcu limitka pojawi się w sprzedaży. Ani w Douglasie ani w Naturze póki co nie widziałam :(
    A mocno napaliłam się na te lakiery!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...