Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 28 września 2011

Parę błyskotek i paznokcie


O mojej słabości do dodatków już wspominałam, zresztą każdy już chyba zdążył zauważyć... ;) ostatni rajd po sklepach przyniósł mi sporo radości i spowodował spustoszenie w moim portfelu. Byle do dziesiątego! A póki co cieszę się nowymi skarbami.

Złoty, prosty pierścionek - H&M, 19,90 zł.



Pierścień Hello Kitty - Claire's, 20 zł. (przecena z 60 zł)



Złota kokardka  - Pimkie, 19,90 zł.



Dwa naszyjniki - Pimkie, około 23 zł. za sztukę


Dokładnie taki pierścionek-kokardka był obiektem moich westchnień od dłuższego czasu (kocham kokardki!). Udało mi się także z pierścionkiem z H&M, bo była to ostatnia sztuka i okazała się być idealna.

A na paznokciach Basic - LE Travel Color Bangkok i Essence - C&G Make It Golden :)


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam biżuterie,ale te pierścionki wolałabym w troszke mniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny pierścionek z hello kity! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne drobiazgi! też mam pierścionek- kokardkę, bo mam do nich wielką słabość :)>.<

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten pierścionek kokardka:)
    a i fajnie połączyłaś złoty brokat z turkusem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pierścionki kokardki ;) ostatnio kupiłam kokardkę wysadzaną cyrkonikami i troszkę mniejszą od Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek ze złotą kokardką jest cudny. Reszta też bardzo efekciarska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się szalenie pierścionek z H&M *,* I jak tylko dostanę się do szafy z nowościami Essence, to nie ma szans - Make It Golden musi być mój.

    OdpowiedzUsuń
  8. The flakes on your nails are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie są genialne! podoba mi się również pierścionek kokardka, ale cena przed przeceną heloł kota jest masakryczna... kto to kupi?

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie spodobał mi się pierścionek z H&M :) Muszę go dorwać! Reszta też w moim guście, bo w kolorze złota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że zmieniłaś tło bloga, dużo lepiej się go teraz czyta. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...