Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 września 2011

Dzisiejsze paznokcie i nowy pierścionek


Odkopałam parę lakierów i zachciało mi się błyskotek. Holograficzny top z MySecret na No More Drama! z Essence zaspokoiły moje pragnienia.


Do tego mój nowy nabytek - pierścionek w kształcie kokardki z motywem panterki (cudowne jak dla mnie combo ;)). Kupiłam go w Claire's za 19,90 zł i musiałam się mocno powstrzymywać, żeby nie wykupić jeszcze pół sklepu.



Bling bling!

25 komentarzy:

  1. bardzo fajny pierścionek :) ja ich nie umiem nosić - albo uszkadzam siebie, albo innych, o samych pierścionkach już nie wspomnę :) pazurki bardzo fajne, ładny efekt połączenia tych dwóch lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek nie w moim stylu, ale mani jest piękny :) Masz prześliczne paznokcie, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny pierścionek, lubię takie :) pazurki też bardzo fajne, bo lubię kolor liliowy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, nie jestem lakieromaniaczką, ale tutaj świetnie to zestawiłaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda efekt końcowy! Tego topa zapewne jednak już nie można dostać :/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne paznokcie, ładny efekt. Pierścionek raczej nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się to, co ci wyszło na paznokciach :) a pierścionek śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie i do tego świetny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie świetne! Aż sama nabrałam ochoty na błyskotki =]

    A pierścionek ciekawy =]

    OdpowiedzUsuń
  10. pierścionek jest extra! chciałabym go!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne paznokcie, bardzo mi się podoba to połączenie lakierów :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierścionek jest nieziemski, mam słabość do panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paznokcie :). Pierścionek też bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny pierścionek, uwielbiam kokardki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie pazurki. jaki jest nr lakieru top? chciałabym sobie go kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Top to MySecret nr 132 :) to była chyba edycja limitowana, rozejrzę się, czy można go jeszcze dostać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale uroczy pierścionek, a pazurki wyszły ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja, efekt końcowy wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za odp. Jutro chyba zakupię go, jeszcze pomyśle, bo mam już tyle lakierów, że mam wyrzuty jak kupuje kolejny ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie boskie, a Claire's uwielbiam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachorowałam na ten lakier holo z MySecret... Pewnie nigdzie już go nie dostanę :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekny ten top, szkoda ze juz pewnie nie do dostania :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...