Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 16 września 2011

Wibo - Express growth #354


Ostatnio spostrzegłam, że w moich lakierowych zbiorach (bądź co bądź obfitych) nie ma ani jednej czerwieni. Szybko naprawiłam błąd kupując czerwień z Paese oraz czerwień wpadającą w bordo i opalizującą na niebiesko. I o niej właśnie ten post.



Jest to jeden z nowych kolorów Wibo z linii Express Growth. Moje zaciekawienie wynikało z nietypowego dość połączenia czerwieni z jasnoniebieskim. Byłam ciekawa jak będzie się to cudo prezentowało na paznokciach. Muszę przyznać, że efekt przerósł moje oczekiwania.



Niby nic niezwykłego, ale poczekajcie, jak na paznokcie padnie trochę światła...



Efekt ogromnie mi się podoba. Jest elegancki i lekko zadziorny. A w promieniach słonecznych - cudo.



Lakier w przybliżeniu:


Przyjemnie się go nakłada, dwie warstwy w zupełności wystarczą, żeby dokładnie pokryć płytkę. Ze schnięciem też żadnych problemów. Wytrzymuje dwa - trzy dni.

Chociaż ja najczęściej i tak zmywam lakiery zanim zaczynają odpryskiwać, bo w kolejce czekają następne kolory. ;)

15 komentarzy:

  1. super!!
    faktycznie pomyślałam 'szału nie ma", ale zdjęcia w świetle zmieniły mój pogląd :)
    cudeńko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!!! jak będę dziś w mieście to chyba go kupię :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z tej serii wpadł w łapki granatowy, a też zastanawiałam się nad tą czerwienią i kurka następnym razem kupię, bo wygląda bosko!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolorek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, ale jak dla mnie trochę za dużo tych błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię czerwieni, ale ta zdecydowanie przypadła mi do gustu :) A gdzie dostałaś lakier Paese?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy :) Jeszcze takiego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. w słońcu śliczny :) ja się nacięłam na jeden z lakierów z tej serii i więcej nie kupuję..

    OdpowiedzUsuń
  11. W świetle wygląda super. No i ten niebieski shimmer powoduje, że lakier jest niebanalny :).

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się średnio podoba, jakoś nie moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko *_* lecę jutro do Rossa a miałam już nie kupować lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolorek! muszę się mu przyjrzeć w sklepie ;p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...