Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 14 września 2011

Mały haul


Ja po prostu nie potrafię przejść obojętnie koło punktów skupisk drogerii jakimi są galerie i pasaże handlowe. W ciągu niecałych 20 minut  (jakie miałam na przesiadkę między autobusami) zdążyłam kupić mascarę, eyeliner i pięć lakierów. Powiem wam, że pierwsze testy eyelinera mają jak najbardziej pozytywne wyniki, a czerwony lakier w Wibo opalizuje na jasnoniebiesko!

Musiałam sobie poprawić humor po złapaniu gumy na rowerze ;)

19 komentarzy:

  1. Fajne nudziaki :) Ja dziś też całkiem od niechcenia kupiłam 2 lakiery - o zgrozo, odkryłam cudowną mini drogerię tuż obok mojego wydziału. Ciekawa jestem recenzji eyelinera i maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdobycze:) Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mascara Wibo jest bardzo fajna, polecam! jedynie szczoteczka mnie w niej wkurza, jak na gumową jest za duża, ale efekt zdecydowanie na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również nie potrafię przejść obok drogerii obojętnie, zawsze coś mnie skusi do zakupu ;) Posiadam eyelinier z wibo w kolorze czarnym i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. też zawsze jak zajdę do drogerii to mam ochotę wziąć parę rzeczy... i zwykle kończy się zakupami różnych rzeczy, których nie zużyję pewnie pod 30-stkę, bo się za szybko mnożą ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie potrafię przejść obojętnie obok drogerii a już wejść i nic nie kupić to u mnie niemożliwe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a która kobitka przechodzi obojętnie koło takich "przysmaków" ;) A ja ładnie poproszę o jakieś swatche oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w ciągu 20minut też potrafię kupić kilka rzeczy w drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe jaka predkosc!:D
    Ja tez nigdy nie umiem przejsc obojetnie obok drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tych nudziaków. Ja też często wpadam do centrów handlowych i łapię nie do końca potrzebne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :) Mam to samo co Ty... Normalnie nie mogę przejść obojętnie! Czekam na swatche Wibo i Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się kory lakierów <3

    Ps.: Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/ - blog o kosmatych i moich stylizacjach ;D Każdy obserwator jest na miarę złota ;*
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  13. niezłe masz tempo :) ja dziś czekałam na przesiadkę ale zdążyłam jedynie kupić korektor do brwi (nareszcie!) i odkryłam kolejny raj lakierowy :) oj, październik będzie ciężki - przechodzę koło tego raju codziennie w drodze na uczelnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiam sie czy czasem nie jestes moja siostra blizniaczka rozdzielona przez pomylke w szpitalu bo ja wczoraj zrobilam to samo

    OdpowiedzUsuń
  15. nie martwcie się laski, dzisiaj kupiłam następne 5 lakierów :x boję się policzyć ile mam w sumie :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...