Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 września 2011

Pierre Rene - LE Jeans


Nie tylko MySecret ma aktualnie limitowankę inspirowaną jeansem. Co prawda kolekcja Pierre Rene miała być letnia, ale na żywo napotkałam ją dopiero dzisiaj:



 Stand ledwie naruszony, ale wybór i tak nieduży - dwa kolory lakierów, paletka cieni w jednym wariancie kolorystycznym i dwustronne kredki do ust w dwóch odcieniach.  Tak samo jak MySecret, jakoś mnie Pierre Rene nie przekonuje.

Zdecydowanie wolę bardziej obszerne i odważne kolorystycznie kolekcje, ta jest dość oklepana - nie pierwsza to w końcu dżinsowa kolekcja. 

A może jednak warto się na coś zdecydować? Próbowałyście czegoś z tej linii?

12 komentarzy:

  1. Pierre Rene jest producentem marki my secret, więc poszli na łatwiznę - 2 limitki za jednym zamachem :p

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wysilili się na prawdę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to ostatnio w kosmeterii, nic ciekawego... może jedynie ten rożowy lakier ale na żywo mnie odcień nie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej drogerii nie było i nie ma takiej limitki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie nie wygląda to ani trochę zachęcająco... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nic mi nie przypadło do gustu z tej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że my secret ma jakąś limitkę ;o generalnie do mojego miasta mało co dochodzi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie kojarzę takiej marki, nigdzie jej nie widziałam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. e... no mi się to kojarzy z Dodą. a to nie wróży mojego kosmetycznego pożądania :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...