Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 7 września 2011

MIYO - LE Perfume pachnące lakiery (zapowiedź)


MIYO ostatnio często u mnie gości ( a raczej to ja często pojawiam się w miejscach, gdzie można kupić ich produkty). Jak tylko zobaczyłam szafę po raz pierwszy, zaczęłam się zastanawiać. Będą limitki, czy nie? (tak, to już choroba ;)). Wychodzi na to, że będą!

MIYO właśnie wypuściło linię pachnących lakierów jako edycję limitowaną Perfume. Na razie skromnie - 5 kolorów o dopasowanych nutach zapachowych. Dostępne warianty to:




Producent obiecuje, że pachną nie tylko przy wysychaniu - przyjemny zapach ma się utrzymywać cały dzień.

Podobają mi się wszystkie, ale chyba najbardziej kusi mnie bez. Tropicanie i papai też raczej nie odmówię, a malinę i pomarańczę chyba będę mogła bez żalu sobie odpuścić.

Czuję, że wybiorę się na polowanie!

13 komentarzy:

  1. O kuuurcze. A gdzie maja szefy? BO ja nie widzialam, mam jeden miyo z bazaru ale szafy nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :D Koniecznie daj znać czy we Wrocławiu będzie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie byłoby gdzieś je dostać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też Tropicana kusi, też czekam na Twoje wieści kiedy się u nas pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zielony.:)
    Według mnie najładniejszy, no i świetnie pachnie.:D
    Wszystkie lakiery posiadają drobinki, a niebieski jest ciemniejszy niż na zdjęciu.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem. Też będę polować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez kupiłabym dla samego zapachu, a tu jeszcze taki piękny kolor w pakiecie (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolorki i zapachy też zapowiadają się obiecująco! Szkoda, ze w Krakowie nie ma żadnego stoiska z MIYO gdzie mogłaby być ta limitka...

    OdpowiedzUsuń
  9. coś nowego pachnącego :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tropicana kusi! Tylko muszę gdzieś dorwać Miyo,

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na razie mam 1 lakier z tej firmy, leżały w Astrze w koszyczku, ale całej szafy nie ma nad czym ubolewam
    Swój kupiłam za 3 zł, a Ty ile płacisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam nigdzie tych lakierów, a szkoda bo chętnie skusiłabym się na jakiś

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...