Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 października 2012

WiboBox nr 2


... czyli rzut okiem na to, co niedługo wejdzie do oferty Wibo/Lovely.


Pomadki Eliksir mające zastąpić wycofywane pomadki nawilżające:



Lakiery z linii Glamour Nails w jesiennej kolorystyce:


Lakiery z linii Lovely Moulin Rouge:


Paletki cieni Fashion Colors:


I bonus - pędzelek do cieni Lovely i zapachowy woreczek od portalu szafa.pl.


Coś Wam wpadło w oko? :)

34 komentarze:

  1. Lakiery MR - jestem bardzo na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mnie, kurka wodna, z tego Wibo nie 'bierze'...
    Nic a nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj mnie też nie... Powtarzalność i nuda niestety...

      Usuń
  3. Ja wolę zwykłe lakiery wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie widzę...
    A liczyłam, że będą jesienne lakiery z "vintage garden".

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki są śliczne i ten woreczek zapachowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam dzisiaj te pomadki. Całkiem fajne kolory, ale opakowanie jest bardzo liche.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak te lakiery będą wyglądać na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery ładne, ciekawy czy trwałe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadki wpadły mi w oko :) Już je macałam i o ile kolory super, o tyle opakowania są tandetne i liche bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki mnie ciekawią bardzo, szkoda, że opakowania takie mało wyjściowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z takich lakierów byłabym mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w Rossmanach już wszystko jest. Na razie mam zamiar wykupić wszystkie te "polyskujące" lakiery, bo mi się strasznie podobają. Pomadki juz "obmacałam";) i mają bardzo dobrą pigmentację. jedyne, co mnie wkurza to ich sposób przentacji - testerami są pelnowymiarowe opakowania produktu, więc nie widać od razu koloru i trzeba każdą pomadkę z osobna otwierać. Nie widziałam tylko jeszcze lakierów Moulin Rouge ale to pewnie dlatego, że bylam w Rossie z małą szafą Wibo

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę kilka ciekawych lakierów, coś mnie ostatnio wzięło na błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych pomadek,to ja Ci piekielnie zazdroszczę - są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pomadki są fajne, już widziałam je na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego... chętnie bym coś z tego przygarnęła ;) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo tego ale wszystko mi się podoba
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję
    liczę na wzajemność
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I invite you to visit my blog, http://nath-madeline.blogspot.nl .

    OdpowiedzUsuń
  20. tak! te pomadki Eliksir!<# ile kosztują, świetna mają opakowania:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się spodobały pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. eee pomadeczki ladnee :D pokaaaz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szmineczki i lakiery cudne !! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...