Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 października 2012

Lovely - linia lakierów Moulin Rouge (zapowiedź)


Legendarny i skandalizujący urok tancerek Moulin Rouge zamknięty w buteleczce kolekcji Must Have. Niezwykła kolekcja lakierów będących odpowiedzią dla każdej kobiety poszukującej dla siebie idealnego koloru czerwieni.

Grafika reklamująca tą nową linię lakierów jakoś do mnie nie przemawia, ale same buteleczki już owszem. Zapowiada się kilka niezwykle ładnych odcieni, na których na pewno zawieszę oko, kiedy pojawią się w Rossmanie. :)


26 komentarzy:

  1. hym... jak dla mnie bez szału- grafika promująca jest straszna, zresztą jak cała reszta reklamówek wibo... nie rozumiem czemu tak znana polska marka nie stawia na dobrego grafika, który zrobi coś ciekawego, a zarazem pożytecznego dla firmy (nie wiem czy ktoś pamięta cudowne zdjęcie dziewczyny w różowym czymś na głowie co promowało różaną kolekcję-koszmar)
    A co do lakierów... same czerwienie i pomarańcze- to jak kolekcja różana gdzie były same róże i pomarańcze... a gdzie reszta barw? Dla mnie Moulin Rouge kojarzy się z barwnym teatrem, gdzie główną rolę gra brokat i inne świecidełka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie coś w tym faktycznie jest i muszę Ci przyznać rację...

      Usuń
  2. a mi się podobają wszystkie kolory i pewnie wszystkie trafią do mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, z zestawieniem w jednej kolekcji wielu odcieni czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudeńka, a na mojej półce już miejsca brak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam klimaty Moulin Rouge :) Kolorki może nie do końca oryginalne, ale za to klasyczne, chętnie się im przyglądnę. Tylko ten banner reklamowy kolekcji woła o pomstę do nieba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też nie za bardzo podoba się szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo niesamowicie tandetne.
    Lakiery natomiast kuszą... Mam ochotę na coś mieniącego się, idealnego na świąteczne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimat Moulin Rouge uwielbiam, ale ta kolekcja niestety do mnie nie przemawia...ani grafika, ani same kolory, ja bym tu widziała jakieś fiolety, brokaty, a tu niestety bida ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się nic nie podoba i uważam, że Wibo po raz kolejny wydaje nudne lakiery w brzydkiej oprawie... mogliby się bardziej postarać i zatrudnić jakiegoś lepszego grafika...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff, na szczęście nic mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eee nuda... Wszystkie kolory na jedno kopyto... Nie kupię żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi żaden nie wpadł w oko, a grafika do mnie nie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  13. nooo już widzę 1, a nawet 2 które kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już mam jeden lakier z tej kolekcji- może zrobię swatche. Nawet nie wiedziałam, że to nowość xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadnego na pewno nie kupię ponieważ nie lubię takich kolorów
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno nie kupię bo już nie raz przejechałam się na lakierach z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. szukam właśnie jakiejś czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na konkurs http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Uff! Nic mi nie wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na żywo o wiele lepiej wyglądają. głupio że zdjęcia nie ukazują kolorów

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...