Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 5 października 2012

WiboBox nr 1


Pisałam Wam już, że zostałam wybrana na jedną z 12 ambasadorek marki Wibo. W moje ręce wpadł wczoraj pierwszy WiboBox i muszę przyznać, że jestem podekscytowana. :)

Pierwsze w oczy rzuciły mi się ulotka sponsora oraz bardzo miły liścik od pani Emilii. :)


Trafił tu też przydatny gadżet, materiałowa torba na zakupy firmowana logiem portalu szafa.pl.


Tym sposobem przechodzimy do najważniejszego - moim oczom ukazała się nowa kolekcja Wibo Glamour Diva, która pojawi się w Rossmanach w październiku:


Znalazła się tu paletka cieni, dwa eyelinery, dwie pary sztucznych rzęs oraz brokatowa mascara (chociaż nie wygląda mi to na brokat, a raczej na shimmer). Dodatkowym upominkiem są dwa pędzelki marki Lovely, do cieni i do szminki.

Chciałam napisać, co najprzyjemniej mi będzie testować, ale ciężko mi podjąć decyzję - jestem ciekawa wszystkiego po kolei. :)

25 komentarzy:

  1. Plus za ładne opakowanie całości

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Te cienie i eyelinery mnie najbardziej ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paczuszka, miłego testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no , fajne rzeczy w uroczym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej ciekawią linery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te rzęsy podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne, miłego testowania:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam, dziś nawet użyłam niebieskiego linera. Najbardziej jednak ciekawią mnie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem ciekawa wszystkiego! Z niecierpliwością będę oczekiwać Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesują mnie eye-linery i rzęsy ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam boxa, ale ma torebunie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczka i czekam na Twoje opinie!

    OdpowiedzUsuń
  14. interesująca paczuszka :) będę czekać na recenzje :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę :) uwielbiam ich lakiery, mam chyba z 50 ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. pędzelki łał
    koniecznie napisz czy są fajne bo miło y było gdyby się postarali jak essence ze swoją fioletową kulką

    OdpowiedzUsuń
  17. miłego testowania :) jestem ciekawa tych rzęsisków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej linery ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  19. miłych testów, czekamy na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może się to wydawać idiotyczne, ale mam słabość do takich siatek ekologicznych;) Są bardzo wygodne, uchwyty nie wrzynają się w ręce, a torby nie pękają na środku ulicy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania, czekam na recenzje. :)


    XOXO, elverka

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...