Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 czerwca 2011

Essence - single eyeshadow #43 - Mystic Lemon (holographic)


Kolejny Essence'owy must-have, do którego zachęciła mnie recenzja mojej imienniczki - Joanny. Wahałam się jeszcze czy nie kupić Mystic Purple, ale ostatnio rzadko ciągnie mnie do fioletu, więc zdecydowałam się na jeden kolor.


Na początku wygląda niepozonie...


Cień w opakowaniu nie wygląda spektakularnie. Nabiera za to uroku kiedy pada na niego światło:



Swatche na skórze:



Przy nakładaniu na powiekę, musiałam się posiłkować bazą pod cienie, bo efekt był słaby. Z bazą jednak jest już o wiele lepiej (nie udało mi się jednak uchwycić w pełni efektu).


Podoba mi się w nim to, że bardzo ładnie rozświetla oko, nie ma drobinek czy brokatu. Tworzy lśniącą taflę. A jego największym plusem jest delikatny, złoty blask, który wydobywa padające na niego światło - i słoneczne i sztuczne. Dla mnie sprawdzi się i w roli cienia i rozświetlacza. I chwała mu za to ;)

Cena to 6,99 zł za 2,5 g.

10 komentarzy:

  1. A jak ten jego efekt holo? Na czym to właściwie polega? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie- jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Holograficzny" to mocno przesadzone określenie. Ja bym ten efekt nazwała raczej "metaliczny".

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki odcień z Sensique, ale cień kupiony już dawno... ten kolor świetnie rozświetla oczy i jest idealny na lato =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji zapraszam na konkurs do wygrania paletka sleek i róż essence :)
    http://lifeturkus.blogspot.com/2011/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam kolor "back to khaki" i też mnie nie powalił pigmentacją, ale ostatnio nałożyłam go na kredkę z essence "think khaki!" to aż mnie zamurowało z zachwytu- mocny połysk,nasycony kolor ,taki bardziej do złotego. Teraz dopiero jestem zadowolona,że go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...