Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 czerwca 2011

Rose Collection by Wibo



Na tą limitkę czaiłam się od początku czerwca, kiedy to miała się pojawić w Rossmanach. Wygląda na to, że nie dość, że z poślizgiem, to jeszcze nie dotarła cała. W dwóch Rossmanach, jakie odwiedziłam, była tylko część - błyszczyki, mascary, lakiery do paznokci i zmywacz w płatkach. Ani śladu po tym, na czym zależało mi najbardziej - różach, cieniach, eyelinerach i pomadkach.

Zadowoliłam się na razie mascarą (zaciekawiła mnie unikatowa szczoteczka) i dwoma kolorami lakierów.





Ponieważ kolekcja jest teoretycznie dostępna już od początku czerwca, w tej chwili jest obniżka o 20% na wszystkie je elementy. Zabieram się do testowania i czekam z niecierpliwością na resztę.

Ceny (po rabacie 20%):
Mascara 6,99 zł
Lakier do paznokci 4,99 zł

20 komentarzy:

  1. oglądałam wczoraj w Rossmannie te lakiery i jakoś mnie nie zachwyciły, wręcz opakowania wydały mi się tandetnie wykonane:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wrażenie, że jeśli chodzi o opakowania, to najgorzej prezentują się błyszczyki i mascara.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten różowy lakier :)) a co do opakowań, błyszczyki, mascary i ten zmywacz w płatkach wyglądają strasznie..

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja jakoś najbardziej zapamiętałam lakiery, następnym razem przyjrzę się błyszczykom i mascarze, no ale może produkty okażą się prawdziwymi hitami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak zmywacz w płatach okropny, podobny widziałam w centrum chińskim za 2,5 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  6. O to muszę pobiec do rossmana i zobaczyć czy u mnie cokolwiek będzie. :)

    A jak z jakością tych lakierów? Sprawdzałaś już?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich ostatnio w Rossmanie, trzeba będzie poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Patrycja dam znać jak z trwałością, jak przetestuję :)

    @FasOla669 trzeba szukać, bo w jednym Rossmanie był stand na kolekcję, a w drugim wszystko było podokładane do rzeczy z regularnej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada ciekawie, ale... sa kompletnei zerżnięte z opakowań Anny Sui i Paul&Joe (mimo tego pewnie cos kupie, bo uroczne;))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam błyszczyk tej kolekcji, nawet daje radę jak za tę cenę...a jedynie co mnie zaskoczyło to ten różany zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam ich nigdzie ale jutro idę do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne opakowania. : )
    Sama byłam wczoraj w Rossmanie i dotykałam tych cacek. Piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmusiłaś mnie do wizyty w Rossmannie w najbliższym czasie. Ja na tą kolekcje również czekałam. Te lakiery wyglądają jak takie zabawkowo podobne dla dzieci, mnie po prostu urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się opakowania podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak to wygląda, muszę luknąć do rosa w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To mnie zaciekawiłaś tymi produktami, muszę sprawdzić czy u mnie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam jeszcze tej serii... wstrętny rosman, chowa gdzieś po katach kosmetyki ...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne mają opakowania ;) hm. byłam ostatnio w Rossmannie, ale nie zwróciłam uwagi, a szkoda... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zdjęciach te opakowania wyglądają uroczo*.* Koniecznie muszę zwrócić na nie uwagę w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...