Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 3 czerwca 2011

Alterra - peeling do ciała Żurawina i Figa


Ach jak ja lubię zakupy - zawsze trafią się jakieś przyjemne przeceny. Alterra to marka kosmetyków produkowanych dla Rossmana i sygnowanych logiem The Vegan Society, od niedawna dostępna w polskich Rossmanach.

W czasie upałów nie ma nic przyjemniejszego niż orzeźwiający prysznic, moim łupem padł więc peeling do ciała o kuszącym zapachu Żurawina i Figa.

Produkowane z naturalnych składników, nie testowane na zwierzętach - jak tu się nie skusić?


Nie zawiera syntetycznych barwników, substancji
 konserwujących i zapachowych. Bez silikonów, parafiny i innych 
związków olejów mineralnych. Produkt wegański. 
Nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego. 
Posiada certyfikat BDIH. 



Peeling pachnie i wygląda obłędnie - niczym żurawinowo-truskawkowy kisiel.


Zawiera w sobie drobinki peelingujące i pestki figi, ale właściwości ścierających nie ma niestety praktycznie żadnych. 



Jeśli potraktujemy go jako żel pod prysznic z delikatnymi drobinkami to sprawdzi się świetnie. Orzeźwia, zapach nie jest za słodki, delikatnie masuje. 

Kosztuje niewiele, bo około 7 zł za 200 ml. Ja kupiłam go na przecenia za trochę ponad 5 zł.

Podsumowując: bardzo fajny, naturalny żel pod prysznic, ale właściwości peelingujących brak. 

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad jego zakupem ale ten zapach jakiś taki słodki

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi kusząco-zwłaszcza opis zapachu, na lato jak znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadza się! tego produktu nie można nazwać peelingiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w jego zapachu w drogerii, ale nie kupiłam go, ponieważ nie używam drogeryjnych pelingów, ale jeśli to właściwie żel pod prysznic to czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam: jako żel pod prysznic jest super (zapach!), jako peeling nie "zdanża' ;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...