Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 24 marca 2012

Pokaż mi swój kubek... ;)


Najpierw Ewalucja, później swirrruska a teraz ja! Oto mój ulubiony kubek - jaskrawożółty (mój kolor!).

Lubię go, bo jest zwrócony uśmiechem do mnie jak piję, poza tym jest dużo większy, niż standardowy kubek (a im większa kawa z rana, tym lepiej ;))  :D

W pracy trzymam drugi ulubiony - z Garfieldem ;)

21 komentarzy:

  1. jejku cudny:D aż człowiek się uśmiecha;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony obecnie to taki z kubusiem puchatkiem :D a od siostry dostałam kiedyś wielki kubas z napisem: trust me, i'm perfect!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kubek. Ja ulubionych kubków mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ;) Od razu lepszy nastrój z rana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki uśmiech! ;) Chyba pokażę też swój kubek, ale to jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kubek, ja też mam zawsze swój jeden jedyny... Pierwszy "mój" kubek był czerwony w czarne tygrysie paski, drugi był w motyw zebry, a obecny jest biały w czerwone zebrzasto-tygrysie paski :D Mam jakieś zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam śliczny, różowy z Ikei ! Co prawda mam ich cały komplet , ale tylko ja je używam :D Ale dobrze że jest ich więcej bo ostatnio jeden potłukłam i mam 3 nastepne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy :) Poprawiacz humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaki uroczy:)i od razu jak go zobaczyłam, przyszła mi na myśl piosenka 'dont worry be happy':D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nastraja pozytywnie :D Ja mam czerwony z szalonym (w przenośni i dosłonie) reniferem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kubek :D Taki radosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha fajny ;p też lubię dziwne kubki ^^ jeden z moich ulubionych żółty z żyrafami ;p aż miło się z niego pije :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja też mam z garfieldem i go kocham całym sercem!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę powiedz mi gdzie go kupiłaś! To był mój ukochany kubek, nawet na wyjazdy go zabierałam i właśnie się stłukł... Siedzę i płaczę jak dziecko. Napisz do mnie mdabrowska2104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...