Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 marca 2012

Wibo - Fashion Colors matowe cienie do powiek


Wygląda na to, że dzisiaj mam swoisty dzień z Wibo. ;) Najpierw zapowiedzi nowości, które mnie osobiście poruszyły (lowciam lakiery!), teraz moje wrażenia na temat cieni, które można znaleźć w szafie już od pewnego czasu. 


Mowa o matowych cieniach Fashion Color, a konkretnie o kupionym przeze mnie kolor nr 05 - Greek Lily (odcień brudnego różu).



Opakowanie na kolana nie powala, ale jest schludne i całkiem przyjemne. Zatrzask trzyma dobrze, ale nie na tyle, żeby się napocić przy otwieraniu. Jedyne co, to według mnie mikroskopijna pacynka jest zbędna - jak mam wybierać, to wolę się pomalować palcem, niż nią. ;)


Tłoczenie na cieniu jest słodkie - stara baba jestem, a mnie rozczula. :D


Cień jest przyzwoicie napigmentowany, ale nie jest to w 100% mat. Ma w sobie trochę srebrzystych mikrodrobinek, których nie widać gołym okiem, ale dają one przy roztarciu lekki rozświetlająco-taflowy efekt.

A tu użyty w makijażu:



Na ruchomej powiece Wibo - Greek Lily, w załamaniu brąz z dwójeczki Essence - ITW, w kąciku MIYO - Sugar. Baza pod cienie z ELF'a, Mascara MIYO - Super Lash 3w1.

Podpowiem jeszcze, że można go też zamiast różu na policzki nałożyć. A kosztuje około 6 zł. :)

13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten cień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ja go jeszcze nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami powinnam rzucić okiem na ich cienie, a nie tylko na lakiery, co za ignorantka ze mnie! Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem OK :) A moze to nie mat a taki double effect?

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo fajowski... hmmm będzie trzeba obczaić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor, taki subtelny i delikatny :) Ja gdzies czytalam kiedys ze cieni o takich odcieniach mozna uzywac nie tylko jako cieni i rozu ale takze jako... blyszczyku! Podobno naklada się palcem na pomalowane wazelina usta i ma to rzekomo ladnie wygladac :) jednak nie mialam osobiscie okazji przetestowac bo nie mam cieni o takich kolorkach:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam że Wibo ma takie cienie, pięknie wygląda na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor :) Pasuje do Twojej tęczówki...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...