Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 28 grudnia 2013

Kostiumy karnawałowe z Lidla - czy warto?


Od wczoraj w ofercie Lidla można znaleźć stroje karnawałowe. Nie jest to może jedyny sklep, ale na pewno jeden z nielicznych, które mają w ofercie nie tylko kostiumy dla dzieci, ale i dla dorosłych. Na dodatek w bardzo atrakcyjnej cenie - 35zł za sztukę.

Oczywiście jako osoba uwielbiająca się przebierać nie mogłam odpuścić takiej okazji i wylądowałam wczoraj w Lidlu. Na moje szczęście wszystkie stroje jeszcze były, więc udało mi się kupić oba, które chciałam - Cowgirl i Pirate.

Bałam się, że wszystko już będzie wykupione - co jest z Wami, ludzie, nie lubicie przebieranek? :D

Ponieważ Sylwester tuż tuż, a wiele imprez jest maskaradami, postanowiłam pokazać Wam te stroje z bliska. Może akurat ktoś szuka przebrania na ostatnią chwilę. A jeśli nie na samą Sylwestrową noc, to w karnawale pewnie znajdzie się okazja, żeby zrobić z nich użytek.

Bo według mnie są zdecydowanie warte swojej ceny. :)

Na wstępie zaznaczę, że kostiumy damskie są w dwóch rozmiarach do wyboru, S oraz M, Jednak wszystkie są elastyczne/na gumkach więc raczej nie ma problemu z dopasowaniem. :)

Pierwszy - Cowgirl:


Kostium kowbojki składa się z czterech elementów: kamizelki, spódnicy, kapelusza oraz chustki na szyję.

Materiał jest przyjemny w dotyku, wszystkie części uszyte z dbałością, nie strzępią się. Nie zauważyłam, żeby gdzieś rozchodził się szew lub żeby wisiały jakieś nieładne nitki. Wystarczy dołożyć koszulę i buty i tyle - przebranie gotowe. Chociaż korci mnie, żeby dokupić rewolwer na kulki! :D


Drugi - Pirate:


Zestaw zawiera trzy części: sukienkę chustę na głowę i przepaskę na oko. 

Materiał jest śliski, cały kostium (tak jak i poprzedni) starannie wykonany i ładnie uszyty.


Do tego stroju postanowiłam dokupić jeszcze charakterystyczną piracką perukę, korzystając z tego, że one także są teraz dostępne w Lidlu, w cenie 14,99zł. :)



Pozostałe dostępne modele:


Polowałam także na te T-shirty, ale na żywo nie robią takiego wrażenia jak na reklamie. Miałam wrażenie, że wytrzymałyby 2-3 prania, więc je sobie odpuściłam.

materiały promocyjne pochodzą ze strony www.lidl.pl


Wybieracie się na jakiś bal kostiumowy? Za kogo/co się przebieracie? :)

19 komentarzy:

  1. hehe, fajne te kostiumy, może też sobie jakiś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tanio jak za kostium karnawalowy. Niestety na bal prebierancow nei ide :/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie sie oplaca, jednak ja na imprezie przebieranej bylam 2 lata temu i sama sobie stroj wykombinowalam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam różową perukę, jest fajna ale mogłaby być odrobinę lepiej wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie kusi ta długa blond peruka, mogłabym chociaż raz w życiu być blondynką :D

    Ceny niskie a stroje wyglądają naprawdę dobrze, podoba mi się zwłaszcza ten kowbojski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie pokazałaś ich na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Haha, niewykluczone, że się kiedyś w nich tutaj pokażę :)

      Usuń
  7. Fajny ten kowbojski ;) no na razie nic mi nie wiadomo o takiej zabawie karnawałowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny dla faceta, chyba będę musiała upolować, mamy bal kostiumowy w karnawale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale bajer, nawet nie wiedziałam, że w Lidlu są kostiumy! Ten Cowgirl jest super, chyba też pójdę na niego zapolować :) I rewolwer by do niego idealnie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli ktoś wybiera się na taką zabawę,to przebrania są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha o matko :D Chcę strój więźnia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kostiumy, ale ja prawdopodobnie nie wybieram się na żaden tego typu bal ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie się wybrać do Lidla. Co prawda już po Sylwestrze ale nigdy nie wiadomo kiedy takie przebranie może się przydać.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...