Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 lipca 2014

Essence - LE Aquatix (zapowiedź)



Nową kolekcją Essence ma nadzieję zaprowadzić nas do chłodnego świata oceanu. Pojawić ma się ona w sierpniu, a chłodzące wrażenie mają zapewnić nam różne odcienie niebieskiego, błyszczące wykończenia i ciekawe konsystencje. Co Wy na to?

W kolekcji znajdą się:

Cienie w kredce:

Mocno napigmentowane cienie w sztyfcie. Zawierają brokat, który ma wyczarować błyszczące spojrzenie, a miękka struktura tylko nam to ułatwi. Dostępne w trzech kolorach:


01 pearls are a girl’s best friend 02 under the sea 03 mermaid’s secret

Brokatowe eyelinery:


Trwałe, mocno błyszczące eyelinery w dwóch morskich kolorach. Essence sugeruje, że można je także nałożyć na końcówki rzęs. Pomoże nam w tym wygodny pędzelek:

01 aquatix bay 02 mermaid’s secret

Żelowe błyszczyki:


Lekkie, mocno błyszczące błyszczyki

01 under water love 02 pearls are a girl’s best friend

Nabłyszczające perełki:


Nabłyszczające pigmenty w trzech kolorach pod postacią kuleczek.

01 oceans next top mermaid

Mini pędzel do pudru:



'Syrenie' naklejki na paznokcie:


Naklejone na paznokcie i pokryte lakierem marszczą się, dając ciekawy, syreni efekt.

01 pearls are a girl’s best friend

Nabłyszczający balsam do ciała:


01 oceans next top mermaid

Lakiery do paznokci:

Sześć lakierów do paznokci, każdy o innym wykończeniu/efekcie.

01 mermaid’s secret,02 pearls are a girl’s best friend

03 aquatix bay 04 under the sea

05 finding dori 06 under water love

8 komentarzy:

  1. Nic ciekawego dla siebie nie wypatrzyłam... Nie lubię odcieni niebieskiego w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie lakiery wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie większość przypadła do gustu, wszystko prawie się mieni czyli to co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie, podobają mi się niektóre lakiery, oba eyelinery i może też jasny błyszczyk (o ile nie będzie tandetną perłą)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobały mi się te perełki, ale i tak ich nie kupię. Poza tym jakoś niezbyt ciekawa dla mnie limitka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzel, lakiery i kredki do oczu wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Mnie się ta kolekcja podoba - te lakiery niebieskie...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...