Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 lipca 2014

NOTD - Plaża


Niby mamy lato, ale pogoda dostarcza całego spektrum emocji. Raz skwar nie do wytrzymania, raz burze i chłód... Za to u mnie na paznokciach lato pełną gębą. ;) 


W Daleko do Sopotu? Colour Alike zakochałam się od pierwszego wejrzenia i od razu wiedziałam, że żaden inny kolor nie będzie lepszy, żeby oddać lazur morza. Żeby stworzyć złudzenie morskiej piany nałożyłam na niego woreczkiem foliowym biały lakier Catrice Snow Motion i skrzący się ciemnogranatowy lakier z Primarka. Plaża to złoty piasek Essence (z limitki, która niestety w Polsce dostępna nie była) oraz złote muszelki i perełka.

Wam też morze kojarzy się z wakacjami? Czy może urlopy spędzacie w górach? Ja mam nadzieję, że uda mi się w tym roku poleżeć na takim złotym piasku. ;)




20 komentarzy:

  1. Jaki powiew morza, super to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt! Muszelki świetnie wykańczają mani ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. muszelki są rewelacyjne, paznokcie wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem, pięknie wyglądają paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, cudnie to skomponowałaś, naprawdę plaża i morze (niebo?) na pazurkach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne! A te małe muszelki mega urocze ; ) Muszę zrobic sobie tez podobny mani póki jeszcze są wakacje : )
    Pozdrawiam https://nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwie morskie paznokcie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu kojarzy się z morzem. Idealne na wakacje! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://www.petitilocablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kolorystyczne :) Od razu przywodzi na myśl plażę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło rewelacyjnie! Muszę poćwiczyć wytwarzanie morskiej piany na pazurku, bo wygląda to świetnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie tylko do morskiej piany się nada - muszę spróbować z innymi kolorami, chodzą za mną marmurki :)

      Usuń
  12. Nie noszę takich dodatków na paznokciach bo zawsze boję się, że odpadną :(
    zapraszam do mnie: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/
    POST ROZDANIOWY! http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2014/08/post-rozdaniowy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi takie ozdoby trzymają się wyjątkowo długo - te doczekały zmywacza kilka dni później :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...