Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 5 lipca 2014

Postanowiłam...


że z okazji wolnego weekendu zabiorę się za pomalowanie pokoju. To absolutnie nie moja wina, że zaraz koło Castoramy jest TkMaxx. Przewrotnie zakupy, które tutaj widzicie zajęły mi jakieś 3x mniej czasu niż wybranie jednego odcienia farby którą położę na ściany. Niestety to nie tak, jak z lakierami. :D

Orly - Orlon Basecoat 12,99zł
Orly - Primetime chip preventing primer 12,99zł


Ponieważ mam mnóstwo kolorowych lakierów obecnie skupiam się na znalezieniu bazy idealnej. Orlon (po lewej) to baza, Primetime zaś... baza pod bazę. ;) Ma pomóc w odpowiednim wysuszeniu, odtłuszczeniu i oczyszczeniu paznokci przed rozpoczęciem malowania. Obie cieszą się dobrymi opiniami więc nie mogę się doczekać pierwszych prób.


Ecobeauty Australia - komplet pędzli 59,99zł


Zestaw pięciu bambusowych ekopędzli: do pudru, podkładu, korektora, skośny oraz skunks w zamykanym na zatrzask etui. Solidnie wykonane i niesamowicie miękkie.



Butter London - zastaw Backstage Basics 39zł 


Cena sklepowa to 39$, więc nie wahałam się długo. Baza, szybkoschnący top, pilnik, zmywacz do paznokci o zapachu pudru dla dzieci oraz prześliczny lakier No more waity, Katie.



Zabłądziłam jeszcze do Biedronki wracając, ale niestety nie udało mi się dorwać ani jednego szamponu Batiste. :(

A Wam jak mija sobota? :)

14 komentarzy:

  1. A jaki kolor farby wybrala? Tez się zabieram za malowanie ale na kolor nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie Śnieżka - Miejski rytm (piękny szary) na pół pokoju. Drugie pół chcę jakieś intensywne, jak cyjan czy douglasowy turkus, ale nie znalazłam farby, która by mi pasowała :(

      Usuń
  2. Zestaw pędzli jest inreresujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu TO ZOBACZYŁAM!? jadę do tkmaxx jutro po ORLY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym się na takie zakupy wybrała! Może to szczęście, że mam tak daleko do TK Maxxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są te lakiery;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pędzle, ten zestaw lakierów też był w Gdyni, ale kolor nie za bardzo mi się podobał. Ale może jeszcze się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe byłam świadkiem przy wyborze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo proszę! Obie dzielnie buszowałyśmy i goglowałyśmy! :)

      Usuń
  8. najbardziej cieszy me oko zestaw z butter london, przygarnęłabym!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butter London i Orly u mnie też są ale się nie skusiłam. Natomiast tego zestawu pędzli nie widziałam buuu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dorwałam, orly za 13 zł hurraaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, też przydałoby się u mnie malowanie....

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...