Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

NOTD - Jesse we need to... (Breaking Bad Nails)


Są tu jakieś fanki/maniaczki jak ja? :D

Siedziałam dzisiaj w domu i zastanawiałam się nad tym jak bardzo nie mogę doczekać się kolejnych odcinków. Najpierw zaczęłam szukać w internecie rzeczy do urządzenia imprezy o motywie przewodnim BB, a później mnie olśniło: czemu nie paznokcie?!

Niestety, do czasu aż wykombinuję czym utrwalić cukier (lub też czym go zastąpić), to paznokcie mają minimalną żywotność - do pierwszego umycia rąk.  Ale za to fajnie wyglądają! Poza faktem, że przy pisaniu lekko zadrżała mi ręka i 'to' wygląda trochę jak 'po'. :D

Ale z Heisenberga jestem zadowolona. :)



Jakieś pomysły czym można zrobić kryształki? ;)

33 komentarze:

  1. piękne paznokcie :) Jak dla mnie troszkę za dużo kryształków ale ogólnie świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heisenberg jak ta lala! Też uwielbiam ten serial!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! też padłam. są takie tłuczone jakby szkiełka do paznokci można dać zamiast cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam opcję zmieszania soli lub piasku z bezbarwnym lakierem. Po pomalowaniu i wyschnięciu na paznokciu nakłada się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. spróbuj może taki grysik jak na ściany sie kładzie drobny??

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł:) bardzo fajne i zabawne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze skojarzenie z kryształkami? cukier na paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! świetny pomysł i świetny serial :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te napisy, trochę z horrorem się kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda :) A kryształki to może po prostu takie drobniutkie kamyczki, których się używa do dekorowania, można takie coś nabyć na pewno w necie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie super!!! Zdolniacha z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne! :D Heisenberg wyszedł Ci naprawdę groźny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :D mi się najabardziej podoba pazur "we need to" może spróbuj zrobić mani z samymi napisami :D fajnie by wyglądało ;) Co do Breaking bad, jeszcze nie oglądałam, ale słyszałam o tym serialu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też fanka BB! Piątka! :)
    A mani czadowe haha i ta meta! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna meta na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze! świetnie wygląda ten cukier... myślę, że można znaleźć na allegro podobne kryształki do zdobienia paznokci tylko że plastikowe, muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czym zastąpić cukier? Może metaamfetamina:):)) Super! Też oglądam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładnie ♥Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad ;)

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze to jest cukier!!!
    Obsrwuję i liczę na rewanż
    http://roxane-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jak ja bym chciała mieć taka wprawę w malowaniu paznokci :<
    Obserwuję + zapraszam do Siebie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. panzokcie sa tak pokrecone ze mi sie mega podobaja !! tez chce takieg ziomeczka na jendym haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę, to jest więcej niż genialne! I te kryształki... xD

    Piękny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...