Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 stycznia 2014

Essence - produkty wycofywane luty 2014



Coś się zaczyna, coś się kończy. Po zobaczeniu, jakie nowości szykuje dla nas Essence czas zapoznać się z rzeczami, które ustąpią im miejsca w szafach. Jeśli widzicie tu swój ulubiony kosmetyk to warto się zaopatrzyć w zapas, do lutego jeszcze jest czas! :)
















Źródło: http://essenceadicta.blogspot.com

10 komentarzy:

  1. O nie dlaczego wycofują sypki puder matujący:<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że niektórych z tych produktów nigdy nie widziałam w szafie Essence w "moim" Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Essence jest chyba firmą, które najczęściej ze wszystkich wprowadza zmiany i edycje limitowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, a ja jeszcze nie zdążyłam wypróbować tego matującego pudru :(

    OdpowiedzUsuń
  5. za niczym płakać nie będę ;p

    jak chcecie dobry puder matujący to warto zaopatrzyc sie w Sensique ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wycofują niczego, za czym bym tęskniła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wycofują puder sypki?! Pogięło ich. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez sensu, że wycofują puder sypki, skoro dopiero go wprowadzili, pewnie znów zmienią nazwę:P szkoda, że wycofują matowe pomadki i błyszczyki z serii stay, mam nadzieję, że kolor my favorite milkshake zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu wycofują 'quatro' pomadki 'stay ' i najfajniejsze odcienie lakierów do paznokci? Za to za ozdobami wcale nie będę płakać ;D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...