Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 maja 2014

Barry M - Nail Art Pen



Uwielbiam klasyczny french manicure, jest uniwersalny i elegancki. Niestety jeszcze do niedawna dla mnie niemożliwy do wykonania samodzielnie. Zawsze lewa ręka wychodziła dobrze, ale prawa była tragiczna. Próbowałam wielu sposobów, w tym specjalnych paseczków czy taśmy klejącej. Lakiery do zdobień tez u mnie nie zdały egzaminu - cienka jak igła metalowa końcówka drapała po lakierze. Na dłuższy czas w ogóle zrezygnowałam z frencha - aż do zeszłorocznych świąt, na które dostałam od przyjaciółki pisak do paznokci z Barry M. Przyznam szczerze, ze podeszłam do niego nieufnie.


Nigdy wcześniej nie miałam pisaka do paznokci z końcowką, która przypomina końcówkę flamastra.
Dla mnie to strzał w 10! French dosłownie robi się sam. To moja pierwsza próba :


I na krótszych paznokciach :


(Środkowy palec w prawej ręce krzywy od pisania długopisem ;<)

Zdecydowanie polecam każdemu ten pisak, bo jest wręcz banalny w obsłudze. Cena to £4,99, dostępne są 4 kolory: http://www.barrym.com/products/nails/nail-art-pens/nail-art-pens.html 

7 komentarzy:

  1. Śliczny, aż mi się zatęskniło za frenchem ;) A co do środkowego palca - mam to samo, gdybym na studiach nie przerzuciła się na notowanie na laptopie byłby jeszcze bardziej zdeformowany... teraz zdążył się "odkształcić", ale jako że zawsze bardzo mocno dociskałam długopis,było naprawdę tragicznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mocno dociskam i dodatkowo specyficznie trzymam dlugopis, jak śrubokręt.:D Na codzien nie przygladam sie specjalnie swoim dloniom, dopiero zdjecie mi o tym przypomnialo. Ale nie ma co sie martwic, bo wsrod moich znajomych duzo osob ma ten sam krzywy problem ;)

      Usuń
  2. ostatnio myślałam nad tym pisakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki pisak byłby rozwiązaniem moich wszystkich problemów z frenchem i może w końcu robiłabym go częściej niż raz w roku.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...